اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بوتیمار به همراه نقش + داستان کامل

0

“بوتیمار″، سریال ایرانی به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام به تازگی از عید فطر ۱۴۰۰ از شبکه ۳ در حال پخش است. در ادامه مطلب به معرفی سریال بوتیمار و اسامی و بیوگرافی بازیگران و نقش بازیگرانش در سریال و عوامل و عکس های پشت صحنه و تعداد قسمت ها و بیوگرافی همه بازیگرانش می پردازیم . با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بوتیمار

خلاصه داستان سریال بوتیمار

در خلاصه این سریال آمده است که بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بوتیمار

سریال «بوتیمار» که مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند، مجموعه‌ای شاد و سرگرم‌کننده است که با نگاهی به رویدادهای اجتماعی و اقتصادی کشور از عید فطر ۱۴۰۰ از شبکه سه در حال پخش است.علاوه بر حمید لولایی و مرجانه گلچین، هدایت هاشمی نیز در این سریال ایفای نقش می‌کند. سامی غریبی بازیگر خردسالی است که با بوتیمار به تلویزیون می‌آید. اما تا روزهای آتی چند بازیگر اصلی دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

اسامی بازیگران سریال بوتیمار

از جمله لیست بازیگرانی که در سریال بوتیمار بازی کردند عبارتند:

مرجانه گلچین

هدایت هاشمی

حمید لولایی

سامی غریبی

مهران رجبی، اشکان اشتیاق ، ساناز سماواتی ، علی صبوری ، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی نقش مهسا، سارا مقربی در نقش نهال، ندا کوهی نقش زهرا ، آرزو ابی زاده، دانیال جعفری نقش یوسف و ….

به تازگی رامین ناصر نصیر و شهاب عباسی به پروژه بوتیمار پیوستند و مقابل دوربین رفته اند. ناصرنصیر در نقش مدیر بیمه و شهاب عباسی در لباس پلیس به این تیم پیوسته اند.مهران مهام تهیه کننده این سریال تاکید کرده است: براساس روند قصه اضافه شدن بازیگران دیگری به تیم تولید همچنان امکان دارد.

 

و بازیگران بومی و با سابقه تئاتر مازندران عبارتند از: سلمان خطی ، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سید احمد رضوی، مهدی هادی زاده، صاحب حسینی، سید عباس حسینی، شیرین مجتهدی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری، شایان خانپور، سید حسین حسینی، نواب صادقی، مهناز سالاری، بهزاد کاشفی، اسماعیل فلاح، احمد صلاحی، مریم محمدزاده، علیرضا اسلامی، ثایر سالار، رضا غلامی، و …

اسامی واقعی بازیگران به همراه نقش در سریال

حمید لولایی بازیگر نقش گلابی در بوتیمار
مرجانه گلچین بازیگر نقش مریم در بوتیمار
هدایت هاشمی
سامی غریبی در نقش علیرضا
اشکان اشتیاق
سارا مقربی بازیگر نقش نهال
ندا کوهی بازیگر نقش زهرا
علیرضا درویش
سلمان خطی
ملیحه بقایی
علی صبوری بازیگر نقش نیما
حسین توهمی
دانیال جعفری بازیگر نقش یوسف

شهاب عباسی بازیگر نقش پلیس

سایر عوامل

تهیه کننده: مهران مهام، نویسندگان: سعید جلالی، آرمان صبوری و شهاب عباسی، کارگردان: علیرضا نجف‌زاده، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر برنامه‌ریزی: مجتبی خادم زاده، مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر شاهوردی، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، تدوین: حسین آرمان، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، دستیار اول کارگردان: امیر سلیم خانی، دستیار کارگردان: فرید یوسف پور، منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، مدیر تولید: مهدی رجبی، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، تصویربردار دوم: مرتضی صدیقی، عکاس، فیلمبردار پشت صحنه: مهدی قاسمی، مدیر تدارکات: کامران نژاد آریا، مدیر صحنه: میلاد امامی و…

 

نظرات