بیوگرافی لوسیانو پریرا فوتبالیست و همسرش + زندگینامه

1

بیوگرافی کامل و زندگینامه شخصی و ورزشی و با عکس های جدید و پیج اینستاگرام لوسیانو پریرا فوتبالیست اهل بزریل و زننده گل به استقلال در لیگ بیستم را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی لوسیانو پریرا فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی فوتبالی

بیوگرافی لوسیانو پریرا

لوسیانو پریرا مندز ملقب به شیمبا متولد ۲۳ مهر ۱۳۶۲ (۱۵ اکتبر ۱۹۸۳) در سالوادور، بازیکن فوتبال اهل برزیل و فولاد خوزستان است که حالا برای باشگاه فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر ایران بازی می‌کند

سوابق ورزشی

پریرا مندز فوتبال را از کودکی در زادگاهش شروع کرده و تاکنون در تیم های چون پدرو، لوزیانیا (قرضی)، برازیلینسه (قرضی)، بوتافوگو دی اف (قرضی)
آمریکا دی ناتال (قرضی)، اونیائو سائو ژوآئو، لیننسه و … عضو بوده است.

وی سابقه بازی در لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد و در تیم های فولاد، سپاهان، گسترش فولاد، صنعت نفت و حالا در فولاند خوزستان به عضویت درامده است.

زندگینامه لوسیانو پریرا بازیکن فولاد خوزستان

همسر لوسیانو پریرا کیست

درباره زندگی شخصی وی که ایشان متاهل است و دارای یک پسر و یک دختر بوده و دوران بازی در تیم سپاهان در اصفهان زندگی می‌کرد

لوسیانو پریرا بازیکن فولاد خوزستان

او با شمارهٔ پیراهن ۲۹ در پُست مهاجم توپ میزند و قد او قد ۱۸۲ سانتی‌متر است که به شیمبا معروف است او با زدن ۳۵ گل در لیگ برتر برای فولاد و زدن ۶ گل در لیگ قهرمان در مجموع به بهترین گلزن تاریخ فولاد خوزستان تبدیل شد

این مهاجم برزیلی در سال ۹۹ با جلسه ای با سعید آذری مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کرد تا همچنان شاگرد نکونام در لیگ بیستم ۹۹ – ۱۴۰۰ باشد.

اینستاگرام لوسیانو پریرا

درخشش در لیگ بیستم فوتبال

در دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال در ۳۰ آبان ۹۹ در هفته دوم لیگ برتر ،پریرا از روی نقطه پنالتی موفق به زدن گل دوم شد و باعث شد تا فولادی ها اولین پیروزی رخود را در لیگ برتر تجربه کنند. در این بازی استقلال به سرمربیگری محمود فکری ۱ بر ۲ به فولاد خوزستان باخت

اینستاگرام لوسیانو پریرا

پیج شخصی وی با آیدی lucianochimba29 می باشد ، اما خصوصی و از دسترس عموم خارج است

بیوگرافی لوسیانو پریرا فوتبالیست برزیلی و همسرش

افتخارات و بهترین گلزن

پریرا با ۸۰ در رده دوم برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر ایران قرار گرفت و عنوان بهترین گل زن خارجی لیگ برتر فوتبال خلیج فارس ایران را از آن خود کرد.
پریرا بهترین گلزن تاریخ باشگاه فولاد است و با ۸۱ گل در رده دوم بهترین گلزنان خارجی تاریخ لیگ‌ برتر قرار دارد.

او حالا تنها سه گل تا عبور از لوسیانو ادینهو فاصله دارد. بازیکنی که در تیم های مس و تراکتور ۸۲ گل زد و حالا کفش طلای خارجی‌ها را در اختیار دارد اما قابل پیش بینی است که شیمبا در ادامه فصل رکورد هموطنش را بشکند.

1 دیدگاه در “بیوگرافی لوسیانو پریرا فوتبالیست و همسرش + زندگینامه

  1. حسین گفت:

    بازیکن خیلی خوبی بود

نظرات