معرفی کامل بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن +‌عکس و بیوگرافی

0

معرفی کامل بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن با بازی رژین رحیمی طهرانی با عکس های شخصی و جدید و پیج اینستاگرام و سوابق و فیلم های وی را در حرف تازه میخوانید

عکس نیلوفر کوخانی تابان در خانه امن

معرفی کامل بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن +‌عکس و بیوگرافی

بیوگرافی رژین رحیمی طهرانی بازیگر نقش فرشته سریال خانه امن

در جدیدترین بازی رژین رحیمی طهرانی در سال ۹۹ در نقش فرشته عروس کمال با بازی حمیدرضا پگاه در سریال خانه امن حضور دارد که توانسته با بازی خوب و مسلط و ساده و روان نظر مخاطبان و بیننده ها را به خود جلب کند.

بازیگر جوانی که در کنار تیم قوی و توانمند بازیگری ، به خوبی از عهده نقشش برآمده و درخشش خوبی را در کارنامه هنری خود ثبت کند.

بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن کیست

سوابق هنری

رژین رحیمی بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما ،متولد سال ۱۳۷۲ و دانش آموخته هنرستان سوره می باشد و فوق لیسانس بازیگری و لیسانس بازیگری کارگردانی از دانشگاه هنر تهران هست.

بازیگری را از تئاتر شروع کرده و برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ در فیلم به کارگر ساده نیازمندیم ساخته منوچهر هادی کار تصویری را شروع کرد. او در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده

 

عکس شخصی رژین رحیمی طهرانی

بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن کیست

وی با بازی در سریال خانه امن وارد قاب تلویزیون شد و کاراکتر عروس مامور امنیتی مبارزه با تروریست‌ های داعشی را ایفا کرد.

گفتنی است که در مجموعه «خانه امن» ۴ بازیگر جوان و مستعد تئاتر نقش های اصلی را ایفا می کنند که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و بر اساس فیلمنامه‌ای از حسین تراب‌نژاد یکی از تولیدات پر بازیگر سیما فیلم محسوب می شود.

اسم واقعی فرشته در خانه امن

این مجموعه تلویزیونی در ۵۰ قسمت تهیه شده که به بازیگران جوان و مستعد تئاتر میدان عمل مناسبی داده و نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی و زهره نعیمی هر کدام یکی از نقش های اصلی «خانه امن» را ایفا می کنند.

این دومین سریال احمد معظمی است، پیش از این نیز در مجموعه «ترور خاموش» بازیگرانی همچون حمید شریف زاده و مهدخت مولایی را به سینما و تلویزیون معرفی کرده است.

نظرات