خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نابرده رنج

0

سریال “نابرده رنج″، سریال ایرانی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محمود رضایی و مجید مولایی است. این سریال در ژانر درام و دفاع مقدس در سال ۹۰ برای اولین بار از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “نابرده رنج” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در آبان ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نابرده رنج

 

خلاصه داستان

سریال “نابرده رنج” روایتگر سال‌های دهه شصت و زمان جنگ ایران و عراق بازمی‌گردد. در حالیکه جوانان زیادی برای دفاع از کشور در برابر حملات رژیم بعثی عراق، به جبهه‌های جنگ می‌روند؛

داستان سریال نابرده رنج

“اسد” با پول‌های نزول مقدار زیادی جنس قاچاق خریداری می‌کند تا زندگی خود و خانواده‌اش را سر و سامان دهد. اما تمام سرمایه‌اش را از دست داده و طلبکارانش حکم جلب او را می‌گیرند و…

 

اسامی بازیگران سریال نابرده رنج

اسامی بازیگران سریال نابرده رنج

 

دیگر عوامل

کارگردان: علیرضا بذرافشان،  تهیه کننده: محمود رضایی و مجید مولایی، مدیریت تولید: عبدالله شهباززاده، طراح سریال: حسین تراب نژاد، طراح اپیزودها: سارا خسرو آبادی، مدیر تصویربرداری: علی محمدزاده، صدابردار: داریوش صادق پور، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علیرضا صالحی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: پیمانه آباقی، مشاور رسانه‌ای: حسین باقریان و مدیر صحنه: وحید حیدری.

 

زمان پخش سریال نابرده رنج

سریال “نابرده رنج” قرار است از پنجشنبه ( مصادف با ۲۹ آبان ماه) راس ساعت ۱۸:۰۰ از آی فیلم ۱ پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۲:۰۰، ۱۰:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات