معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم لب خط

0

فیلم “لب خط، فیلمی ایرانی به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه کنندگی علی عبدالعلی زاده است. این فیلم در ژانر طنز و اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و در آستانه ی اکران است. این فیلم که به تازگی فیلمبرداری خودش را آغاز کرده است، پیش بینی می شود با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، به صورت عمومی و همچنین انلاین به نمایش گذاشته شود. ”لب خط” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم لب خط

 

خلاصه داستان

فیلم “لب خط” روایتگر ماجراهای جوانی به اسم “رضا” (با بازی نیما شعبان‌نژاد) است که در جنوب تهران «لب خط» زندگی می‌کند و از معدود آدمهایی در دنیاست که سندرم هایپرتیمزیا دارد.

داستان فیلم لب خط

“علی جبار زاده” فیلم نامه نویس و کارگردان جوان ایرانی است که به تازگی کار حرفه ای خود را آغاز کرده است. او پیش از این فیلم “آقای سانسور” را کارگردانی کرده به تازگی اکران آن آغاز شده است. همچنین مجید گرجیان مدیر فیلمبرداری و مهدی چراغی در مقام مدیر تولید در دومین ساخته سینمایی علی جبارزاده با او همکاری می‌کنند.

 

اسامی بازیگران فیلم لب خط

اسامی بازیگران فیلم لب خط

 

دیگر عوامل

کارگردان: علی جبارزاده، تهیه کننده: علی عبدالعلی زاده، مدیر صدابرداری: وحید مقدسی، طراح صحنه و لباس: حسین عالی نژاد، طراح گریم: محسن دارسنج، برنامه ریز و دستیار اول: سعید غلامی، منشی صحنه: فائزه فرزام، جلوه های ویژه بصری: علی تصدیقی، بدلکار: امیرحسین خنجری، جانشین تولید: مونا قاسمی، مدیران تدارکات: محمد عزیزی زاده، امید چراغی، موشن: محمد واحد (استدیو آپرا).

نظرات