علت محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس مشخص شد + تصاویر

0

علت محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس مشخص شد + تصاویر حرکتی جنجالی و شادی گل وی در مقابل پاختاکور و ماجرای کامل محرومیت ال کثیر در آستانه دیدار پرسپولیس و النصر عربستان را در این بخش بخوانید

علت محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس مشخص شد + تصاویر

ماجرای محرومیت عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس

علت محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس به دلیل حرکت جنجالی و شادی وی در مقابل پاختاکور است که این حرکت او را ای اف سی AFC ،نژادپرستانه توصیف کرده و او را به مدت شش از حضور در میادین ورزشی و همراهی تیمش محروم کرده است

به گزارش حرف تازه از خبرگزاری فارس نوشت: مهاجم پرسپولیس برای مدت ۶ ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد کمیته انضباطی عیسی ال کثیر، مهاجم پرسپولیس را به دلیل نقض قانون ۵۸٫۱ انضباطی برای مدت ۶ ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرد.

عکس و فیلم حرکت عیسی آل کثیر در برابر پاختاکور

این محرومیت این بازیکن جدید سرخ پوشان به دلیل شادی بعد از گل با پاختاکور که حرکتی نژاد پرستانه اطلاق شد. همچنین این بازیکن ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی شد.

بدین ترتیب عیسی آل کثیر از تاریخ ۱۲ مهر ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ حق بازی برای پرسپولیس را در هیچ مسابقه ای را ندارد.

گفتنی است که بازی پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تا ساعاتی دیگر شروع میشود و حال مشخص نیست این بازیکن به مسابقاه امشب می رسد یا نه

عکس حرکتی که باعث محرومیت عیسی آل کثیر شد

علت محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس مشخص شد + تصاویر

این بازیکن جدید پرسپولیس هم درمورد شادی گلی که انجام داده و چشمانش را کشیده و ریز کرده گفته: من این شادی را به خاطر برادرزاده‌ام انجام می‌دهم که واقعا دوستش دارم و چشم‌های کوچکی دارد. از سال‌های قبل، گل که می‌زدم به افتخارش، چشم‌هایم را مثل او می‌کردم

اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس به محرومیت ال کثیر

به گزارش طرفداری : مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل محرومیت شش ماهه آل کثیر به AFC اعتراض کردند.

به گزارش طرفداری، کمیته انضباطی AFC عیسی ال کثیر، مهاجم پرسپولیس را به دلیل نقض قانون ۵۸٫۱ انضباطی برای مدت ۶ ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرد. این محرومیت به دلیل شادی بعد از گل با پاختاکور که حرکتی نژاد پرستانه اطلاق شد. همچنین این بازیکن ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی شد.

ای اف سی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص شادی آل کثیر در بازی با پاختاکور ازبکستان توضیح خواسته است و مسئولان باشگاه پرسپولیس مدارک لازم را برای ای اف سی آماده کرده اند و روز جمعه این مدارک ارسال خواهد شد.

از اردوی پرسپولیس خبر می رسد بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس پس از شنیدن این رای شوک زده شده و محرومیت بهترین گلزن تیم شان سبب غافلگیری آنها شده است.

هرچند غیبت وی برای پرسپولیسی ها در بازی امروز قطعی به نظر می رسد اما مسئولان تیم پرسپولیس و افشین پیروانی بلافاصله نامه ای را تنظیم کرده و به محرومیت سنگین او معترض شدند.

 

نظرات