معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم هایلایت

0

فیلم “هایلایت، فیلمی ایرانی به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور است. این فیلم در ژانر خانوادگی و اجتماعی در سال ۹۵ ساخته و چند روزی است که بعد از ۴سال، اکران آن آغاز شده است. این فیلم که به تازگی مجوز اکران گرفته است، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، به صورت عمومی و همچنین انلاین به نمایش گذاشته می شود. ”هایلایت” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم هایلایت

 

خلاصه داستان

فیلم “هایلایت” روایتگر داستان زن و مردی است که در تصادفی سهمگین در جاده‌های شمالی کشور، به کما رفته‌اند و همسران آنها (با بازی آزاده زارعی و پژمان بازغی) از ارتباط بین همسرانشان با یکدیگر بی خبرند و نمی‌دانند چرا این دو باهم در یک ماشین بوده‌اند…!

داستان فیلم هایلایت

لازم به ذکر است که اصغر نعیمی، کارگردان این فیلم، پیش از این فیلم های “سایه های موازی”، “سلام بر عشق” و “بی وفا” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران فیلم هایلایت

اسامی بازیگران فیلم هایلایت

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: اصغر نعیمی، تهیه کننده: ساسان سالور، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: مسعودعربی، مدیربرنامه ریزی: مجید کرباسیان، برنامه ریز: شیدا یوسفی، دستیار اول: سعید غلامی، دستیار دوم: امیرمحمد عموری، منشی صحنه: سارا عبدالهی، عکاس: المیرا مقدم، فیلمبردار پشت صحنه: پیمان گرزم، نورپرداز: حامد اوتادی، تراولینگ: پرنسس بت بجان، دستیاران نور: احمد قلیخانی، علیرضا ایزدی، صدابردار: محمد کتیرایی، دستیار صدا:محمد قاری زاده، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، گروه تدارکات: بهرام صادقی، آرش صفری، اشکان صالح، سرمایه گذاران: رضا نصیری شهرضایی، حمیدرضا علی نژاد، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: فاطمه شهدوست.

نظرات