نعوظ چیست؟ راههای درمان نعوظ + مواد غذایی مفید برای نعوظ

0

راههای درمان نعوظ + مواد غذایی مفید برای نعوظ

نعوظ چیست؟

نعوظ در مردان عملی عادی و رایج است. اصولا نعوظ زمانی در مرد ایجاد می شود که هورمون های جنسی وی تحریک شده و آلت تناسلی وی حالت راست شده و سفت را بخود بگیرد که این حالت نعوظ نام دارد. اما در برخی مردان نعوظ با اختلالاتی همراه است که موجب ناتوانی جنسی فرد می شوند و فرد نمی تواند حالت نعوظ خود را حفظ کند! علت بزرگ شدن و سفت شدن آلت تناسلی جاری شدن خون در بافت‌های نعوظی است که باعث انجام بهتر رابطه جنسی و دخول می‌گردد.

نعوظ

غذاهایی که باعث خون رسانی بهتر به آلت مرد میشود

رژیم غذایی نامناسبی که برای قلب انسان مضر باشد برای توان نعوظ انسان هم مضر است.
تحقیقات نشان داده است خوردن همان الگوی غذائی که مانع جریان خون در عروق کرونر میشود می تواند موجب حملات قلبی شود – میوه و سبزیجات معدود و تعداد زیادی از چربی ها ، سرخ کردنی ها ، و غذاهای فراوری شده و … می تواند مانع جریان خون به داخل آلت تناسلی مرد شود و علت نعوظ ناقص میباشد. جریان خونی که برای راست شدن آلت تناسلی مرد مورد نیاز است تامین نمیشود.

نعوظ

بنیه و قوای جنسی

از خواسته‌ های هر مردی در این است که در هنگام انجام رابطه‌ی جنسی بهترین باشد! برای رسیدن به اوج با رضایت و لذت، بنیه و قوای جنسی ضروری است. با این حال، از بخت بد، بسیاری از مردان در طول فرآیند مقاربت چندان توانا نیستند. مردانی که از کمبود قوای جنسی رنج می‌برند، آشفته هستند. آنها نمی‌توانند شرکای جنسی خود را و حتی خودشان را ارضاء کنند. این ناتوانی زندگی مردان را وارد مشکلات عمیقی می‌کند، هم مشکلات ذهنی و هم مشکلات جسمی. در برخی از موارد، مردان حتی قادر به بچه‌دار شدن نیستند. که این افراد باید به درمان نعوظ ناقص خود بپردازند.

مواد غذایی مفید برای بهبود نعوظ و درمان ناتوانی جنسی

گوشت

انواع گوشت در رژیم غذایی شما برای کمک به بهبود زندگی جنسی مانند گوشت گاو، مرغ که شامل کارنیتین، ال آرژنین می باشد کارنیتین و L-Arginine اسیدهای آمینه هایی هستند که سبب بهبود جریان خون می شوند جریان خون اضطراری برای تورم بافت برای پاسخ جنسی در مردان و زنان بسیار مهم است، این دو ماده غذایی به طور موثر ممکن است اختلال نعوظ در بعضی از مردان را درمان کنند.

نعوظ

موز

موز منبع بسیار خوبی از پتاسیم است که برای عملکرد طبیعی قلب و گردش خون لازم است . موز می تواند سطح سدیم و فشار خون را کنترل و در درمان برای بهبود عملکرد نعوظ استفاده می شود.

پیاز

نخستین ماده‌ی خوراکی مفید برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است. پیاز داروی مقوی غرایز جنسی است و به همین دلیل برای بهبود سریع و طبیعی قوای جنسی و بنیه‌ی مردان مفید است.

تخم مرغ

تخم مرغ یک منبع خوب ویتامین ب می باشند و همچنین یک ماده غذایی کلیدی و اصلی برای داشتن رابطه جنسی پرهیجان و عاری از استرس می باشد.

سبزیجاتی مانند کرفس و اسفناج

سبزیجات برگ سبز مانند کرفس و اسفناج، ممکن است جریان خون را افزایش دهند زیرا غلظت نیترات آنها بسیار بالا است.میزان نیترات آب چغندر نیز بسیار بالا است. نیترات‌ها بازکننده عروق هستند؛ به این معنی که آنها رگ‌های خونی را باز می‌کنند و جریان خون را افزایش می‌دهند.

پسته

مردانی که به ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ مبتلا هستند، اگر به مدت چند هفته هر روز پسته بخورند؛ بهبود قابل‌توجهی در مشکلات جنسی خود ازجمله نعوظ، میل جنسی و به طور کلی لذت جنسی مشاهده می‌کنند.

نعوظ

ماهی

ماهی قزل آلا دارای اسیدهای چرب امگا ۳ سالم است ماهی گوشت صورتی مانند ماهی تن و هالیبوت ممکن است کلید افزایش میل جنسی بیش از حد در شما باشد امگا۳ ممکن است از ایجاد پلاک در شریان ها جلوگیری کند و در نتیجه به بهبود جریان خون در سراسر بدن شما کمک می کند.

آجیل و دانه ها

میان وعده با تعداد کمی از آجیل و دانه ها مانند کاشو و بادام هستند که مملو از روی می باشند در حالی که یک گروه از تنقلات سالم سبب افزایش ال-آرژنین و در نتیجه جریان خون، بهتر می شود که عبارتند از گردو , دانه کدو تنبل , دانه های آفتابگردان , فندق , بادام زمینی

توت فرنگی

توت فرنگی یک منبع بسیار خوبی از اسید فولیک و ویتامین B است، توت فرنگی ممکن است سبب افزایش تعداد زیاد اسپرم در مردان شود توت فرنگی دارای متیل گزانتین است که سبب تقویت میل جنسی می شود.

نعوظ

انجیر

این میوه سابقه طولانی در تقویت کننده باروری دارد و آنها داروی عالی مقوی غرایز جنسی هستند زیرا آنها دارای هر دو فیبر محلول و نامحلول هستند که برای سلامت قلب مهم است.

تذکر مهم: تغذیه ی سالم در کنار ورزش قطعا گزینه ی خوبی برای کمک به بهبود زندگی جنسی شماست. ورزش در داشتن عضلات قوی تر و سالم تر به شما کمک می کند تا بتوانید استقامت بیشتر و بدن قوی تری برای انجام فعالیت های جنسی داشته باشید.

نظرات