خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم ابلق نرگس آبیار

0

فیلم ابلق به کارگردانی نرگس آبیار فیلم ایرانی است که در حال تولید با بازی بازیگرانی چون بهرام رادان, الناز شاکردوست, هوتن شکیبا, گلاره عباسی, مهران احمدی, گیتی معینی و … می باشد و بزودی برای نمایش و اکران اماده میشود. در ادامه معرفی کامل و اسامی بازیگران با بیوگرافی و عکسهای جدید و خلاصه داستان “فیلم ابلق” نرگس آبیار را در مجله حرف تازه میخوانید.

فیلم ابلق نرگس آبیار | خلاصه داستان، اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ابلق + عکس

فیلم ابلق به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی همسرش محمدحسین قاسمی به تازگی پروانه ساخت گرفته و فیملبرداری آن نیز آغاز شده است که بخش عمده آن در یک لوکیشن در شمال تهران جلوی دوربین رفته است.

اسامی بازیگران فیلم ابلق

در این فیلم هنرمندان و بازیگران مطرحی پون بهرام رادان , الناز شاکردوست , هوتن شکیبا , گلاره عباسی , مهران احمدی , گیتی معینی و … جلوی دوربین رفتند و احتمال اضافه شدن بازیرگان چیدی نیز در این فیلم وجود دارد. این دومین همکاری الناز شاکردوست با نرگس آبیار است که در کار قبلی وی به نام شبی که ماه کامل شد برنده جایزه بهترین نقش اول زن در جشنواره فجر شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ابلق + عکس

«ابلق» فیلم سینمایی به کارگردانی نرگس آبیار روزهای پایانی فیلمبرداری خود را سپری می‌کند. فیلم تازه نرگس آبیار با نام «بی وقتی» پروانه ساخت گرفت که به تازگی نام «ابلق» برای آن انتخاب شده و تجربه‌ایی تازه در کارنامه نرگس آبیار، است و بخش عمده آن در یک لوکیشن در شمال تهران جلوی دوربین رفته است.

خلاصه داستان فیلم ابلق

خلاصه داستان فیلم ابلق

این ساخته جدید آبیار درامی خانوادگی است که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه آن را در کنار «پریسا کرزیان» بر عهده داشته است، محمدحسین قاسمی همچون سایر آثار آبیار تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارد.

عوامل فیلم:

این فیلم از اواخر اردیبهشت جلوی دوربین رفته و فیلمبرداری آن طی روزهای آینده به پایان می‌رسد.

بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و گلاره عباسی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند. از عوامل این فیلم میتوان به محمدحسین قاسمی تهیه کننده و نرگس آبیار کارگران و نویسندگی پریسا کرزبان اشاره کرد.

نظرات