خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نوروز رنگی

0

سریال “نوروز رنگی″، سریال ایرانی به کارگردانی علی مشهدی و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان است. این سریال در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و به تازگی پیش تولید آن آغاز شده است. حالا قرار است این سریال در نوروز ۱۴۰۰ از طریق صدا و سیما منتشر شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “نوروز رنگی” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را در پائیز را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نوروز رنگی

 

خلاصه داستان سریال نوروز رنگی

سریال “نوروز رنگی” سریال ایرانی و جدیدترین ساخته علی مشهدی است. این سریال داستانی طنز دارد و فضای آن کاملا دهه شصتی است و در یکی از سالهای ۶۰ میگذرد. این مجموعه در فضای روز‌های پایانی اسفند یکی از سال‌های دهه ۶۰ می‌گذرد که هم‌اینک نیمی از آن نوشته شده و با فراهم شدن شرایط و به کارگردانی علی مسعودی وارد مرحله پیش‌تولید می‎شود.

علی مشهدی

مسعودی در این خصوص گفت: “پیش‌تولید سریالی به نام “نوروز رنگی” را آغاز کنم. این سریال ۱۷ قسمتی محصول سیمافیلم است که فضای کمدی دارد. خودم یکی از نقش‌های این سریال طنز را بازی می‌کنم که با لهجه و گویش مشهدی تولید خواهد شد.”

داستان سریال نوروز رنگی

مسعودی در پاسخ به این سؤال که برای چه زمانی درنظر گرفته شده و چه بازیگرانی را به خدمت خواهید گرفت، توضیح داد: “احتمالاً سریال به مناسبت عید نوروز برسد و ۷۰ درصد بازیگران‌مان از هنرمندان خوب تئاتر و نمایش مشهدند. این را بدانید که حواسم را جمع می‌کنم هرکسی را جلوی دوربین نیاورم، کسانی که متوجه قاب مقدس تلویزیون‌اند و سیما را خانه خودشان می‌دانند. نسبت به مردم ایران متعهدند و مراقب‌اند هرکاری نکنند. این بار با کسانی کار می‌کنم که هر بامزگی را در فضای مجازی به تصویر نکشند و تعهد اخلاقی به گروه و پروژه داشته باشند. البته در کنار بازیگران خوب مشهدی از یکی دو چهره هم استفاده خواهم کرد.”

علی مسعودی

علی مسعودی که به تازگی سریال “آخر خط” را برای رسانه ملی کارگردانی کرده است، نویسندگی آثاری چون “کوچه اقاقیا”، “سه در چهار”، “قرارگاه مسکونی”، “آقا و خانم سنگی”، “سه دونگ، سه دونگ” و “ورود زنده‌ها ممنوع” را در کارنامه خود دارد.

اسامی بازیگران سریال نوروز رنگی

لیست اسامی بازیگران این سریال عبارتن است از :

رابعه اسکویی در نقش اعظم خانم
جواد خواجوی در نقش جواد
هادی عامل هاشمی بازیگر نقش حاج صادق
یوسف تیموری نقش دایی محمود
شهرام قائدی نقش آقای هاشمی
پریسا مقتدی نقش کتایون
ماهان عبدی نقش مرتضی
شاهو رستمی نقش آقاخانی
سیمین بهفر نقش شکوفه
الهه جعفری نقش فرشته
سیاوش مفیدی نقش شاهپور رزمنده محل
علی مسعودی نقش آقای مهدوی
سینا رازقی نقش سعید
محمد اسلامی نقش احمد
سجاد حسین پور نقش جلال
سیما خالقی نقش ساجده
الهه یگان پور نقش مهلا
حدیثه زارعی نقش کژال
حمیدرضا حافظ شجری نقش جعفر
علی انوریان یزدی در نقش اکبر آقا

محمد امین کشت مندی

تعداد قسمت ها و زمان پخش از شبکه ۵

این سریال طنز در ۲۰ قسمت ساخته شده و ماجراهای خنده‌دار از اتفاقات دهه ۱۳۶۰ در شهر مشهد مقدس را به تصویر کشیده است. این سریال از ۳۰ اسفندماه ۹۹ ، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود. خواننده تیتراژ پایانی این سریال حجت اشرف زاده می باشد.

نظرات