اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال رعد و برق

0

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال رعد و برق

“سریال رعد و برق” به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته میشود و احتمال می رود در ماه رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن برود در ادامه معرفی کامل و موضوع و داستان سریال رعد و برق به همراه اسامی و بیوگرافی بازیگران و تعداد قسمت ها و تیتراژ و زمان پخش دقیق از تلویزیون را در مجله حرف تازه میخوانید

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال رعد و برق + خلاصه داستان و زمان پخش

 

اسامی بازیگران سریال رعد و برق

این سریال پر بازیگر بوده و بازیگرانی مطرحی چون شهرام قائدی ، مرتضی کاظمی ، مهدی زمین پرداز ، محمد مختاری ، رضا توکلی مزدک رستمی ، حسن اسدی ، ویدا موسوی، امیر موسوی ، پوریا منجزی کاوه سماک باشی سپیده موسوی و امیر موسوی از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون برای ایفای نقش‌ها انتخاب شدند.

موضوع و خلاصه داستان سریال رعد و برق

این سریال با موضوع سیل ویرانگر عید ۹۸ به سفارش شبکه پنج سیما تهیه و تولید می‌شود که هم اکنون در مراحل مختلف تصویربرداری بسر میبرد و سه استان گلستان، خوزستان، لرستان به عنوان لوکیشن‌های اصلی این سریال خواهد بود.

داود هاشمی تهیه‌کننده سریال درباره روند تولید این مجموعه گفت: بخشی از تصویربرداری مجموعه در استان خوزستان به پایان رسید و هم اینک گروه مشغول تصویربرداری در استان گلستان هستند و در گرگان مستقر شده‌اند.

اسامی همه بازیگران سریال رعد و برق

 

وی درباره استفاده از جلوه‌های ویژه بصری اظهار کرد: در ابتدای تولید با آقای افخمی صحبت کردیم و به تصمیم رسیدیم که همه صحنه‌ها را بازسازی کنیم مگر در شرایطی که امکان بازسازی وجود نداشته باشد از جلوه‌های ویژه بصری استفاده کنیم البته که بازسازی خانه‌هایی که مملو از آب است بسیار سخت است.

وی با اشاره به پیش‌تولید این سریال تلویزیونی، گفت: این روزها علاوه بر تحقیق‌های میدانی و مطالعاتی، فیلم‌های گرفته شده از حوادثِ سیل را نیز بررسی می‌کنیم. با افرادی که در این حوادث بودند صحبت‌هایی انجام می‌شود و فیلمنامه را می‌نویسیم. البته یک مقداری هم ساخت استخر در دستور کار است. همه شهرهایی که این اتفاق در آنجا افتاده مدنظرِ سریال «رعد و برق» است؛ از آق‌قلا و گنبد کاووس گرفته تا گرگان، گلستان، سیمین‌شهر، بندر ترکمن.

در این شهرها فیلمبرداری داریم و بخش‌هایی از سریال هم به تهران اختصاص پیدا می‌کند. در خرم‌آباد، پلدختر، کرمانشاه، اندیمشک، سد کرخه، اهواز، سوسنگرد، شادگان و خیلی از شهرهای دیگر مورد نظر روایت ما خواهند بود.

 

موضوع و خلاصه داستان سریال رعد و برق

تعداد قسمت های سریال

پیش‌تولید سریال از مردادماه آغاز شده و تمام مناطق سیل‌زده از سال گذشته (‌استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان و …) در این اثر دیده می‌شود و بر اساس شنیده ها سریال رعد و برق در ۲۵ قسمت ساخته می شود.

سختی های تولید و فیلمبراری با شرایط کرونا

داود هاشمی تهیه‌کننده سریال «رعد و برق» درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهروز افخمی که به دلیل بحران کرونا تصویربرداری آن متوقف شده بود، عنوان کرد: به دلیل آنکه باید برای ادامه تصویربرداری به استان خوزستان سفر می‌کردیم و این استان فعلا نیز درگیر بحران کرونا و است و وضعیت مناسبی ندارد، هنوز ادامه کار میسر نیست.

زمان پخش سریال رعدوبرق

اسامی عوامل سریال

عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از؛ کارگردان و سرپرست نویسندگان: بهروز افخمی، تهیه‌کننده: داود هاشمی، کارگردان دوم: امیر شیرمحمدی، مدیر تصویربرداری: حسنعلی اسدی، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان‌زاده، چهره‌پرداز: زهره سیه‌پوش، مدیر تولید: علیرضا هاشمیان، مدیر تدارکات: احمد امیرانی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علی حسن‌پور، صحنه و لباس: حسین قزل‌باش، سیدمحمود جعفری، منشی صحنه: داود عصمتی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پوریا منجزی، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی، دستیاران تهیه‌کننده: سید حسن جعفری، الهام رضایی، مشاور فنی پروژه: رایان جعفری، جلوه‌های ویژه میدانی: حسین طلابیگی، امور مالی: میترا کرباسیان، زهره افشاری‌نیا، مدیر روابط عمومی: الهام رضایی.

نظرات