بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه بر باد کیست + عکس شخصی

0

بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه بر باد کیست + عکس شخصی

معرفی و توضیح کامل درباره بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه بر باد با بازی افسانه پاکرو به همراه عکس شخصی عاطفه در تکیه بر باد و پیج اینستاگرام و فیلم شناسی و ازدواج و همسر و سوابق وی را در مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه بر باد کیست + عکس شخصی عاطفه در تکیه بر باد

سریال دربارهٔ دختری به نام عاطفه با بازی افسانه پاکرو که با قبول شدن در دانشگاه، در رشتهٔ حقوق از شیراز به تهران می‌آید و به دنبال محقق شدن رویاهای خود از جمله پولدار شدن است و با مردی (مهدی فخیم زاده) که هم سن پدرش است در هواپیما، آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد با او ازدواج کند

عکس شخصی عاطفه در تکیه بر باد

افسانه پاکرو بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه بر باد

افسانه پاکرو بازیگر ایرانی در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی نقاشی می باشد و هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.
یک خواهر بزرگتر به نام سعیده دارد که یک سال از او بزرگتر است و یک برادر کوچکتر از خود دارد و فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک نقاشی است

 

فیلم های عاطفه در سریال تکیه بر باد

فیلم شناسی عاطفه در تکیه برباد

از سال ۱۳۸۴ وارد حرفه هنرپیشگی شده و در طول فعالیت خود با کارگردان بزرگی چون ایرج قادری و عباس کیارستمی را در کارنامه خود دارد.
وی در فیلم محاکمه نقش دختر ایرج قادری را بازی کرد و دومین همکاریش با زنده یاد قادری فیلم شبکه بود.

عکس و بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه بر باد

در جدیدترین کار هنری خود  در فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان محصوص ترکیه و ایران با بازیگران مشهور ترک به نام یوسف چیم و …همبازی می باشد.

عاطفه دختری است كه در مقابل خانوادۀ سنتی خود می ایستد و میخواهد زندگی متفاوتی داشته باشد. دلیل این تمایل او هم در قسمت‌های بعدی بهتر معلوم میشود.
مثلا یک معتاد نیست، یک دختر معمولیه كه وقتی در مقابل آدم‌های خوب قرار میگيرد، منفی به نظر میاد

افسانه پاکرو در فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان با یوسف چیم

افسانه پاکرو در فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان

افسانه پاکرو بازیگر

نظرات