خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شرم

2

سریال “َشرم″، سریال ایرانی به کارگردانی احمد کاوری و سیروس مقدم است. این سریال در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و درحال تولید و تصویربرداری است. این سریال قرار است در پاییز ۹۹ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن تلویزیون رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “شرم” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در فصل پاییز را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شرم

 

خلاصه داستان

هنوز جزئیات دقیقی از سریال “شرم” منتشر نشده است. احمد کاوری درباره سریال جدیدی که این روزها مشغول کارگردانی آن است، بیان کرد: “برای تولید سریال «شرم» با نام قبلی «پای بست» دکورهایی زده ایم و قرار است کار در جاهای مختلفی تصویربرداری شود.”

داستان سریال شرم

وی ادامه داد: “بخش‌هایی از این سریال در شهرستان تصویربرداری می‌شود که شیراز یکی از این شهرهاست. تاکنون ۲۰ درصد از تصویربرداری سریال انجام شده است و تولید و تصویربرداری فعلاً ادامه دارد.”  کاوری در پایان درباره فضای این سریال نیز تصریح کرد: ” این سرریال تلویزیونی یک درام اجتماعی است که بخش زیادی از آن معمایی بوده و کم کم داستان آن بازگشایی می‌شود.”

 

اسامی بازیگران سریال شرم

جوانی ابوالفضل پورعرب و فاطمه گودرزی

کاوری با اشاره به حضور بازیگران باسابقه و چهره در این سریال عنوان کرد: “در این سریال ترکیب خاصی از بازیگران حضور دارند که نوعی تجدید خاطره با بازیگران یکی دو دهه گذشته است. همچنین ۲ بازیگر اصلی داریم که هنوز انتخاب نشده اند.”

2 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شرم

  1. بی نام گفت:

    سلام
    لطفا اسم خانومی که تو تیزر سریال میگن چکمه بپوشه بدو بدو کنه ایشالا و لباس قرمز تنشون هست رو بفرمایید
    اگر اشتباه نکنم در فیلم نقش صنم کنیز همسر صاحب معدن رو بازی میکردن

  2. ستوده ناصری خبرنگار گفت:

    سلام مسیح خانزاده بازیگرتوانا وبااستعدادی که کیانوش عیاری کشف کرده جز سریال ۸۷ متر به تازگی به جمع بازیگران «سریال شرم»پیوسته مسیح خانزاده سه دوره شاگرده استادسمندریان بوده ومدتی بود به کاره تجارت روی اورده بود اما به تازگی یه دنیای بازیگری برگشته ورفاقت دیرنه اش باکیانوش عیاری سبب شد که که باتشویق عیاری درپروژه ۸۷متر بازی کند .وبعدازوارش این دومین همکاری مسیح خانزاده بااحمدکاوری میباشد.

نظرات