معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم مورچه خوار

1

فیلم “مورچه خوار، فیلمی ایرانی به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی کیان بابائیان است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۸ ساخته و در انتظار اکران است. این فیلم که به تازگی صداگذاری اش به پایان رسیده است، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، پیش بینی می شود این فیلم به عنوان اولین مقاضی های اکران، به صورت عمومی نمایش داده شود. ”مورچه خوار” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم مورچه خوار

 

خلاصه داستان

فیلم “مورچه خوار” روایتگر داستانی با موضوع امروزی در فضای مجازی است. هنوز جزئیات خاصی از داستان آن متشر نشده است اما در خلاصه داستان این فیلم این دیالوگ آمده است:”_احمق ها را معروف نکنیم…”

داستان فیلم مورچه خوار

شاهد احمدلو کارگردان سینما و تلویزیون درباره وضعیت تولید آخرین ساخته خود با عنوان “مورچه‌خوار” گفت: “در حال حاضر کارهای صداگذاری توسط علی رشیدی انجام می‌شود و قرار است با یک جوان با استعداد که کارهای سینمایی هم انجام داده برای موسیقی فیلم قرارداد ببندیم اما به دلیل این که هنوز قطعی نشده است نمی توان نامی از او برد.”

داستان فیلم مورچه خوار

وی افزود: “فیلم «مورچه‌خوار» را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده‌ایم و به زودی هم پروانه نمایش آن صادر خواهد شد. با توجه به صحبت‌هایی که تاکنون صورت گرفته، به احتمال زیاد این فیلم در تابستان اکران خواهد شد و تا دو-سه هفته دیگر هم فیلم آماده نمایش در سینماها می‌شود.”

 

اسامی بازیگران فیلم مورچه خوار

اسامی بازیگران فیلم مورچه خوار

 

دیگر عوامل

کارگردان: شاهد احمدلو، تهیه کننده: کیان بابائیان، مجری طرح: مریم شجاعی، نویسنده: مهیار شاهرخی، مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: محمد صادقی، تدوین: علی رشیدی، گروه کارگردانی: محمدرضا زاهدیان و سعید بیات، منشی صحنه:مهتاب رضوی، گروه چهره پردازی: محمد سام کیانی فر و راحله فیوضی، گروه صحنه: سجاد جنتی و محسن ساجدی، گروه لباس: زهره سلطانی و مهرآسا ابوالحسنی، گروه صدا: ابراهیم موسوی و امین آسترکی، فیلمبردار: شاهین توفان، گروه فیلمبرداری: سپهر مژدهی نیا، آرش خرمی، حسن رضایی، احسان منفرد، محمدرضا رست خیز، گروه تولید اسماعیل کردی، رضا نوروزی، محسن جهان پناه، سارا بافتی، امور فنی: استودیو شکوفا فیلم، دستیار تدوین:یوسف بخشایش، گروه تدارکات:محمد جمشیدی، مهدی نوری، افشین امینی.

1 دیدگاه در “معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم مورچه خوار

  1. دیوید گفت:
    3
    3

    آشغالترین فیلمی بود که دیدم.حیف وقتی که براش گذاشتم

نظرات