ساعت و زمان دقیق پخش تکرار سریال آخر خط از شبکه سه

0

توضیحی درباره ساعت دقیق پخش تکرار سریال آخر خط که این روزها از رسانه ملی در حال پخش است برای علاقه مندان این سریال میدهیم. با ما همراه باشید.

ساعت پخش تکرار سریال آخر خط زمان دقیق تکرار سریال آخر خط

 

زمان پخش تکرار سریال آخر خط

تاکنون قسمت های پخش شده سریال آخر خط به کارگردانی علی مسعودی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و که ژانر طنز و گمدی با بازی هنرمندان طنز ایرانی چون علی صبوری و عباس جمشیدی فر و مهران رجبی و امیر نوری از شبکه ۳ در حال پخش است.

سریال آخر خط کی پخش میشه

اگر تمایل دارید زمان و ساعت پخش تکرار آخر خط به نویسندگی و کارگردانی علی مسعودی، را بدانید، ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه پخش میشود و تکرار آن نیز ساعات ۰۱:۳۰  بامداد ، حوالی ساعت ۹: ۴۵ و ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ عصر روز بعد خواهد بود.
ساعت پخش: ۲۰:۳۰
تکرار: حوالی ۱۰صبح و ۹:۴۵ , ۱۴:۳۰ , ۰۱:۳۰

ساعت و زمان دقیق پخش تکرار سریال آخر خط

 

بد نیست بدانید که داستان این مجموعه تلویزیونی درباره دو پسرخاله به نام فرامرز و سیامک است که مادر سیامک در کودکی فوت کرده و او در کنار خاله اش نسرین بزرگ شده و اکنون با خانواده خاله اش زندگی میکند.
او با فرامرز پسر خاله اش همکار است و هر دو ماساژور هستند که در این همیشه بد شانسی میاورند و توسط پلیس بازداشت میشوند که به سوژه ای در خانواده تبدیل شدند.

سریال آخر خط کی پخش میشه
اما با توجه حواشی شغل خود و بردن الفاظی چون دلاک، قصد دارند که وارد فعالیت مجازی در اینستاگرام شوند و به قول امروزی ها شاخ اینستاگرام شوند و اقدام به خرید فالوور با لایک زیاد میکنند.
اما این وضعیت آنها نیز دوامی ندارد و ناخواسته درگیر سایت شرط‌بندی و تبلغ میشوند و دوباره دستگیر میشوند و به زندان می افتند. بعد از این ماجرا ، تصمیم به مهاجرت میگیرند که دوباره اتفافات جذاب و جالبی برایشان می افتد که در ادامه قسمت های بعدی سریال خواهید دید که کنار بازیگران خارجی و لبنانی به احتمال زیاد قرار میگیرند.

علی مسعودی کارگردان سریال آخر خط

علی مسعودی با نام هنری علی مشهدی با برنامه خندوانه و استندآپ کمدی‌ به شهرت رسید و حالا با کارگردانی اولین سریال خود ، وارد فاز دیگری فعالیت هنری شده است.
او تجربه همکاری با مهران مدیری به نویسنده در برنامه ساعت خوش در سال ۱۳۷۴ را دارد و همچنین فیلم نامه نویسی آثاری چون سه در چهار و کوچه اقاقیا، یک و نیم هفته و آقا و خانم سنگی را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله بازیگران این سریال علی صبوری، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری، مهران رجبی و امیر نوری و … هستند.

نظرات