بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر و همسرش امیر+ عکس های ازدواج و همسرش و فیلم شناسی

0

بیوگرافی و عکسهای مهسا طهماسبی بازیگر

با بیوگرافی «مهسا طهماسبی» (mahsa tahmasebi‎) بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ، ماجرای ازدواج و عکس های جدید مراسم عروسی و خصوصی مهسا طهماسبی بازیگر و همسرش ، زندگینامه مهسا طهماسبی و همسرش ، اینستاگرام مهسا طهماسبی ، زندگی شخصی و هنری و خانواده و پدر و مادر وی در مجله اینترنتی حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر و همسرش امیر+ عکس های ازدواج و همسرش و فیلم شناسی

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر

مهسا طهماسبی متولد ۹ آبان ۱۳۷۲ در کرج و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است. وی در رشته تئاتر دانشگاه تهران و با گرایش عروسکی دانشجو و در مقطع تحصیلی لیسانس مشغول به تحصیل است.
حضور او در سریال دیوار به دیوار در نقش کیان خانم به کارگردانی سامان مقدم که پخش آن از نوروز ۹۶ آغاز گردید اولین تجربه حرفه ای او در بازیگر و تلویزیون می باشد.

مهسا طهماسبی

خانواده

وی برادر زاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون است و فرهاد آئیش شوهر عمه اش می باشد.

مهسا طهماسبی در خانواده ای چهار نفره زندگی می کند مادرش حسابدار است و دارای یک برادر نیز هست

 بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر و همسرش امیر + عکس های همسرش و فیلم شناسی

ازدواج و همسر مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۹ با جوانی به نام امیر عقد کرد و در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ مراسم ازدواجشان را برگزار کردند که تصاویر مراسم عقد و ازدواج وی را مشاهده میکنید همسر مهسا طهماسبی امیر نام دارد و متولد اردیبهشت ماه است.

او نوشت: «خوش تر از دوران عش ایام نیست.بامداد عاشقان را شام نیست تا همیشه عاشتم مبارکمون باشه»

 

عکسهای مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی در کنار پدر و مادرش

فعالیتش را از زمانی که در دوره راهنمایی تحصیل میکرد با بازی در تئاتر های مدرسه شروع کرد

در دوران دبیرستان تصمیم داشت تا جراح قلب شود ولی پیش از کنکور تصمیمش عوض شد و دوست داشت تا هنر بخواند

او در جدیدترین کارش نیز در سریال کامیون به ایفای نقش پرداخته است

این سریال در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ از شبکه دوم سیما پخش شد

مهسا طهماسبی

 

مهسا طهماسبی

 

مهسا طهماسبی

 

مهسا طهماسبی

 

مهسا طهماسبی

 

مهسا طهماسبی

 

مهسا طهماسبی

 

مهسا طهماسبی

آدرس پیج اینستاگرام مهسا طهماسبی

@mahsaa_tahmaasebi

مصاحبه با مهسا طهماسبی

ورود به بازیگری

آقای سامان مقدم برای نقش کیان به‌ دنبال بازیگری جوان بودند و آقای آئیش به من گفتند که تو را برای بازی معرفی می‌ کنم. البته این معرفی صرفا در حد پیشنهاد بود و قبلا هم آقای آئیش من را برای بازی به پروژه‌ های دیگر معرفی کرده بودند که به سرانجام نرسیده بود
می‌ خواهم بگویم این‌ طور نبوده که با پارتی‌بازی وارد سینما شده باشم. در واقع شاید معرفی‌ ام به پروژه‌ ها باواسطه بوده، ‌اما در مرحله بعد همه چیز بر‌عهده خودم بوده است

علاقه به ژانر جدی و اجتماعی

تجربه کمدی برایم خیلی جذاب و خوب بود، اما علاقه شخصی‌ ام ژانر درام، فیلم‌ ها و سریال‌ های اجتماعی و جدی است، بازی در نقش‌ های کمدی کار سختی است به‌ خصوص این که شما یک کمدین نباشید

تصمیم داشتم جراح قلب شوم

علاقه به سینما با من بود، اما در دوره دبیرستان وارد مدرسه فرزانگان شدم و در رشته تجربی ادامه تحصیل دادم. تصمیم داشتم جراح قلب شوم، اما پیش از ورود به دانشگاه تصمیم‌ام عوض شد و به خانواده‌ام گفتم یا هنر می‌خوانم یا ترک تحصیل می‌کنم.
خانواده‌ام خیلی شوکه شدند و فکر کردند می‌خواهم تنبلی کنم و از درس‌خواندن فرار کنم. با عمه‌ام در این مورد صحبت کردند و خلاصه درنهایت راضی شدند که در دانشگاه هنر بخوانم. خداراشکر الان هم راضی هستند و می‌توانم بگویم به من افتخار می‌کنند و خوشحالند که به من اجازه دادند به سراغ علاقه‌ام یعنی بازیگری بروم.

پدر و مادر مهسا طهماسبی

مهسا میگوید که پدر و مادر خیلی به من کمک کردند که کلاس های بازیگری را پشت سر بگذارم چرا که مادرم شغلش حسابداری است ولی به آن علاقه ای ندارد و همین امر باعث شد که به من کمک کند که در رشته ای که دوست دارم فعالیت کنم .

ورزش مورد علاقه

در دوران راهنمایی به‌ صورت حرفه‌ ای بسکتبال بازی می‌ کردم، ولی در دبیرستان دیگر ورزش را حرفه‌ ای دنبال نکردم. هندبال را تجربه کرده‌ ام، در والیبال بی‌ استعداد بودم. مدتی هم فوتبال بازی می‌ کردم و دروازه‌بان بودم. اما در حال حاضر فقط به باشگاه بدنسازی می‌ روم.

بازی در کنار حرفه‌ای‌ها

در سریال «دیواربه‌دیوار» در کنار بازیگران خوب و حرفه‌ای بازی داشتم. بازی در کنار بازیگران حرفه‌ای و پیشکسوت در کنار لذت‌بخش بودن خیلی هم ترسناک است. (می‌خندد) وقتی در کنار این‌همه بازیگر حرفه‌ای بازی می‌کنید همیشه این اضطراب را دارید که آیا کارتان را خوب انجام داده‌اید؟ آیا در کنار این بازیگران دیده می‌شود؟ اما تک‌تک عوامل و بازیگران این سریال آن‌قدر به من لطف داشتند که من ذره‌ای حس نکردم که تازه‌وارد هستم. همه مانند اعضای یک خانواده شدیم و فضا بسیار دوستانه و صمیمانه بود و همه به من برای اجرای نقش کمکم کردند.

همسر مهسا طهماسبی کیست

فیلم شناسی مهساطهماسبی

دوئیت

ماه در جنگل

قانون مورفی

داستان خانواده فرشچی

قانون مورفی ۲

سریال های تلویزیونی :

۱- دیوار به دیوار ۱

۲- دیوار به دیوار ۲

۳- کامیون

نظرات