معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم من میترسم

0

فیلم “من می ترسم، فیلمی ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی بهنام بهزادی است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۷ ساخته و به مدت دو سال است که در انتظار اکران است. این فیلم که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، پیش بینی می شود این فیلم به عنوان اولین مقاضی های اکران، به صورت عمومی نمایش داده شود. ”من میترسم” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم من میترسم

 

خلاصه داستان

فیلم “من می ترسم” روایتگر دو رابطه موازی از یک سنخ است. این فیلم داستان دختری به نام ” نسیم” است که از خانواده متمول  و قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارد؛ اما “بهمن” به عنوان هم خانه و یا هم باش او هنرمند طراح و شاعری است که منتقد به وضع موجود است و شعرهایی می سرآید که مجوز انتشار ندارد.

داستان فیلم من می ترسم

این در حالی است که اثر از سویی دیگر به ترسیم روابط آزاد “مسعود” مدیر شرکتی می پردازد که “نسیم” در آن مشغول به کار بوده با آن مدیر است. در خلاصه داستان این فیلم این دیالوگ آمده است:”-بدیش اینه من وسط کلی شک ام که می خوام برم یا نه…ولی بدترش اینه که صد برابرش مطمئنم نمی تونم بمونم.”

 

اسامی بازیگران فیلم من می ترسم

اسامی بازیگران فیلم من می ترسم

 

دیگر عوامل

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: بهنام بهزادی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، دستیار اول کارگردان: چاووش هنرآموز، برنامه‌ریزان: مجیدرضا فاضلی، فاطمه زیوری، دستیار دوم کارگردان: سینا بیگی، دستیار سوم کارگردان: میلاد ربیعی، منشی‌صحنه: مریم شقاقی.

نظرات