معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم امیر

0

فیلم “امیر ”، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی نیما اقلیما و تهیه کنندگی سید صیا هاشمی است. این فیلم در ژانر درام در سال ۹۶ ساخته و برای اولین بار در دی ۹۸ اکران شد. این فیلم که بازیگرانش بسیار متفاوت ظاهر شده اند، حالا چند ساعتی است که وارد شبکه نمایش خانگی شده است. ”امیر” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و نام آشنا هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم امیر

 

خلاصه داستان

فیلم “امیر” روایتگر مردی به نام “علی” است. او در جست و جوی همسر سابق و پسرش به تهران می‌آید. اما امیر علیرغم مشکلات خانوادگی در تلاش است تا به روش خود گرفتاری آدم‌های دور و برش را حل کند.

داستان فیلم امیر

در خلاصه داستان این فیلم، این دیالوگ آمده است: “_یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن. فقط راه هاشون فرق می‌کنه!” جالب است بدانید این فیلم اولین سینمایی نیما اقلیما است.

 

اسامی بازیگران فیلم امیر

اسامی بازیگران فیلم امیر

 

دیگر عوامل

نوینده و کارگردان: نیما اقلیا، تهیه کننده: سید ضا هاشمی، مدیر فیلمبرداری:ادیب سبحانی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، صدابردار: امیر نوبخت، صداگذار: فرامرز ابوالصدق، مدیر تولید: وحید مشاری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: هانیه بساتینی، منشی صحنه: شهره فهیمی، مدیر تدارکات: جواد راهزانی، جلوه‌های ویژه بصری: علی تصدیقی، عکاس: اردلان آزرمی، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، فیلمبردار پشت صحنه: حامد مقدسی، دستیار دوم کارگردان: میلاد تنها، دستیار اول فیلمبردار: مرتضی سبحانی، مجری نور: مصطفی صادقی، گروه فیلمبرداری: پیمان وعدتی، پریا صادق‌بیگی، سعید حاتمی، ستار گودرزی، دستیار صدابردار: کیوان نصیری، مجریان گریم: سیامک احمدی، الهام فراخی، دستیاران صحنه: مهیار اسماعیلی‌پور، فائقه اصلانی، آیدین معصومی، دستیار لباس: ریحانه نعمت‌الهی، دکور: رضا سلیمانی، دستیار تولید: مونا قاسمی، دستیاران تدارکات: ایمان الیاسی، لیلا شجاعی‌پور، مجری طرح: پیمان جعفری.

نظرات