خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم + زمان پخش

0

سریال “دردسرهای عظیم ″، سریال ایرانی به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۲ ساخته و برای اولین بار در تابستان ۹۳ از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “دردسرهای عظیم” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در خرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم + زمان پخش

 

خلاصه داستان

سریال “دردسر های عظیم” روایتگر جوان ساده ای به نام لطیف است. لطیف جوانی که رؤیای بازیگری در سر می‌پروراند ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی اش را دگرگون می‌کند بهار دختر زیبا و جوان است که خواستگار های زیادی دارد ولی او نمیخواهد ازدواج کند.

داستان سریال دردسرهای عظیم

برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگار ها از لطیف کمک میگیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار بخاطر نداشتن کار مخالفت میکند اما با پیداشدن کار مشکلات آغاز میشود و جنازه ی فرحان خاکپور که در ماشین کار لطیف بود گم میشود…

 

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم

 

دیگر عوامل

کارگدان: برزو نیک نژاد، تهیه کننده: ایرج محمدی و مهران مهام، نویسندگان: علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوی‌زاده، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، تدوین: حسین غضنفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجادی حسینی، دستیار کارگردان : حامد مختاری، مدیر تولید: شاپور دلدار، برنامه ریز: مجتبی خادم‌زاده، طراح چهره پردازی: زهره سیه‌پوش، آهنگساز: حمید صدری.

 

زمان پخش سریال دردسرهای عظیم

سریال “دردسرهای عظیم” قرار است از شنبه (مصادف با ۱۶ خرداد) راس ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه تماشا به صورت اچ دی پخش شود.

نظرات