معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم حکایت دریا

0

فیلم “حکایت دریا، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی بهمن فرمان آرا و همچنین تهیه کنندگی بهمن فرمان آرا است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۵ ساخته و سه سال است که در انتظار اکران است. این فیلم که در جشنواره جهانی فجر حضور داشته، حالا با شرایط کرونایی و تعطیلی سینماها، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”حکایت دریا” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم حکایت دریا

 

خلاصه داستان

فیلم “حکایت دریا” طاهر محبی نویسنده مشهوری است که بعد از دیدن صحنه یک قتل خشونت بار، به هم می ریزد و مدتی در بیمارستان روانی بستری می شود. بعد از مرخص شدن به او می گویند همه چیز به روال قبل برگشته است اما توهمات بی امان به سراغش می ایند و او را دوباره راهی بیمارستان روانی میکند.

داستان فیلم حکایت دریا

فیلم قصه‌ی آدم‌هایی را روایت می‌کند، که پس از مدتی دور بودن، دوباره به هم نزدیک می‌شوند. اما آیا این نزدیکی می‌تواند دوری گذشته را جبران کند؟!

 

اسامی بازیگران فیلم حکایت دریا

اسامی بازیگران فیلم حکایت دریا

 

دیگر عوامل

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: بهمن فرمان آرا، مجری طرح : ماهان حیدری ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : مانفرد اسماعیلی، مدیر فیلمبرداری : فرشاد محمدی، صدابردار : ساسان نخعی، طراح صحنه : کیوان مقدم ، طراح لباس : سارا سمیعی، طراح گریم : مهرداد میرکیانی، آهنگساز: پیمان یزدانیان، عکاس : مسعود اشتری، فیلم پشت صحنه : الی حیدری، منشی صحنه : غزل رشیدی ، مدیر تولید : وحید مشاری ، مدیر تدارکات : جواد راهزانی، تدوین : سینا گنجوی ، طراح تیتراژ : ساعد مشکی، صداگذار : انسیه ملکی ، جلوه‌های ویژه تصویری : سینا قویدل ، مدیر روابط عمومی شهرستان رامسر : احسان یکتا ، مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای : عسل عباسیان.

نظرات