معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دوباره زندگی

0

فیلم “دوباره زندگی”، فیلمی ایرانی به کارگردانی رضا فهیمی و تهیه کنندگی رضا فیضی است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۷ ساخته و برای اولین بار در خرداد ۹۸ اکران شد. این فیلم که برای نخستین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و با استقبال مخاطبان رو به رو شد، حالا چند ساعتی است که وارد شبکه نمایش خانگی شده است. ”دوباره زندگی” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر تازه کار و نا آشنا هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دوباره زندگی

 

خلاصه داستان

این فیلم قصه‌ ی مرد و زن میانسالی به نامهای “ریحان” و “اصلان” است که قصد رفتن به خانه‌ی سالمندان را دارند اما دست روزگار آن‌ها را مجبور به ادامه‌ی زندگی در کنار یکدیگر می‌کند.

داستان فیلم دوباره زندگی

این زوج پیر که هر کدام به ‌نوعی با عوارض سالخوردگی و مصائب کهولت سن درگیرند، قصد رفتن به خانه سالمندان دارند تا خود را برای مرگ قریب الوقوع اماده کنند اما با اتفاقی که…

 

اسامی بازیگران فیلم دوباره زندگی

اسامی بازیگران فیلم دوباره زندگی

 

دیگر عوامل

نویسنده و فیلمنامه نویس: مجید اسماعیلی و امیر محمد عبدی، کارگردان: رضا فهمیده، تهیه کننده: حسین پورمحمدی، فیلمبرداد: پیمان عباسی زاده، موسیقی: ستار اورکی، تدوین: حمیدرضا قربانی.

نظرات