معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم گیلدا

0

فیلم “گیلدا”، فیلمی ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی امید بنکدار و تهیه کنندگی کیوان علی محمدی است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۵ ساخته و سه سال است که در آستانه دریافت مجوز برای اکران است. با شرایط کرونایی و تعطیلی سینما و آخرین گفتگوی کارگردان این فیلم، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”گیلدا” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم گیلدا

 

خلاصه داستان

فیلم “گیلدا” روایتگر زنی است به همین نام که مالک رستورانی به “سپید” است. او که سیاه‌ترین شب زندگی اش را پشت سر می‌گذارد، برای نجات زندگی اش تا صبح فردا فرصت دارد…

داستان فیلم گیلدا

سال ۱۹۴۶ فیلمی هالیوودی به همین نام ساخته شده بود که داستان زنی را که مالک یک کازینو است روایت می کرد، پیش بینی می شود فیلم جدید بنکدار و علی محمدی هم از همان فیلم الهام گرفته باشد.

 

اسامی بازیگران فیلم گیلدا

اسامی بازیگران فیلم گیلدا

 

دیگر عوامل

فیلمنامه: امید بنکدار، علی اکبر حیدری و کیوان علیمحمدی، تهیه کننده و کارگردان: کیوان علی محمدی، امید بنکدار، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره پردازی: کامران خلج، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: شیده محمودزاده، صدابردار: وحید رضویان، موسیقی، طراحی صدا و صداگذاری: بامداد افشار، تدوین: سیاوش پورخلیلی، کیوان علی محمدی، امید بنکدار، طراح انیمیشن: بزرگمهر حسین پور، مجری طرح و مدیر تولید: حامد حامدی خواه، عکاس: جلال حمیدی، فیلمبردار پشت صحنه: محمد ورشوچی منفرد، طراح گرافیک: احمد غلامی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: ماریا امیری، دستیار اول فیلمبردار: مهدی اصلانی، دی. آی. تی: مسعود مردان، مدیر تدارکات: محمد نظیفی، مشاور رسانه ای: محمد حیدری.

نظرات