خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال گیسو + زمان پخش

3

سریال “گیسو”، سریال ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. این سریال که دنباله سریال “عاشقانه” است، در سال ۹۹ در ژانر درام-معمایی ساخته خواهد شد و از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. با انتشار تیزر این سریال توسط رضا گلزار در صفحه اینستاگرام رسمی اش، پیش بینی می شود به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “گیسو” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در سال ۹۹ را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال گیسو + زمان پخش

 

خلاصه داستان

هنوز جزئیات رسمی از داستان “گیسو” منتشر نشده است اما با توجه به اسم فصل دوم این سریال، پیش بینی می شود که داستان اصلی حول محور شخصیتی با همین نام باشد. گیسو برازنده (مهناز افشار) که در سریال “عاشقانه” با شخصیتی مرموز وارد داستان می شود، ابتدا خود را خواهر رضا (حسین یاری) معرفی می کند اما بعد مشخص می شود که زن شرعی سابق پدر اوست.

مهناز افشار در سریال گیسو

در پایان فصل اول این سریال، گیسو از فعالیت ها و همکاری خود با گروهی که رنگ و بوی جاسوسی داشتند، رونمایی می کند. حالا باید دید در در سریال “گیسو”، آیا مهناز افشار حضور دارد یا بازیگر دیگری در این نقش حاضر می شود.

ساره بیات و رضا گلزار در سریال گیسو

هومن کبیری، تهیه‌کننده این پروژه اعلام کرده است، “گیسو”، درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پول‌شویی است و با توجه به ساخت سریال‌های مختلفی که روابط رومانتیک در آنها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب، تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است؛ به طوری که فیلمنامه این سریال بیش از ۱۰ بار بازنویسی شده و همچنان بازنویسی طرح نهایی آن در حال انجام است.

 

اسامی بازیگران سریال گیسو

اسامی بازیگران سریال گیسو

در سریال “گیسو”، برخی بازیگران “عاشقانه” در کنار بازیگرانی جدید حضور خواهند داشت و قرارداد برخی از چهره‌ها حدود یک سال قبل منعقد شده است. هنوز اسامی چهره های جدید این سریال منتشر نشده است.

 

3 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال گیسو + زمان پخش

  1. روح اله گفت:

    کی منتشر میشه؟

  2. سارا گفت:

    سلام این سریال کی منتشر میشه

  3. ماریا گفت:

    سلام این سریال کی منتشر میشه

نظرات