معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم سپیده

1

فیلم “سپیده”، فیلمی متفاوت به کارگردانی حسین آقاهرندی و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی و حسین آقاهرندی است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۰ ساخته شد. این فیلم طی ۲۰ جلسه و در محل های مختلف فیلمبرداری شده، حالا قرار است بر روی آنتن رسانه ملی رود. ”سپیده” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم سپیده

 

خلاصه داستان

فیلم “سپیده” روایتگر دختری به نام “مریم”، او که دختر یك كارخانه دار متمول است، پس از ۸ سال به ایران باز می گردد. این امر در حالی اتفاق می افتد كه مشكلاتی دیرینه نسبت به برادر ناتنی خود دارد.

داستان فیلم سپیده

پدر “مریم” بعد از فوت همسرش با “مرضیه” ازدواج می‌کند، مرضیه پسری به‌ نام “محسن” دارد، “مریم” به دنبال گرفتن انتقام از محسن است چون فکر می‌کند که پدرش اموال خود را به‌نام او زده است. مریم از همسرش “منصور” می‌خواهد که پنهانی به شرکت پدرش برود و اسناد را کنترل کند…

 

اسامی بازیگران فیلم سپیده

بازیگران فیلم سپیده

 

دیگر عوامل

کارگردان: حسین آقاهرندی، تهیه کنندگان: حسین آقاهرندی و علی پورکیانی، نويسنده فيلمنامه: حسين مهكام،  ناظر كيفي: حميدرضا شيروانيان، مديرتصويربرداري: سيدهادي حسيني‌پويا، صدابردار: فرهاد امامي، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، طراح گريم: محسن دارسنج، تدوين: محمدحسين غضنفري، دستياران كارگردان و برنامه‌ريز: رضا شهرياري، بيژن حجازي، مديرتوليد: حسين پوركياني، دستيار تدوين: مرجان عليزاده، منشي صحنه: ساناز نجفي‌هرندي، عكاس: آزيتا سمناك.

زمان پخش فیلم سپیده

 

زمان پخش فیلم سینمایی سپیده

فیلم “سپیده” قرار است درشب شهادت حضرت امام علی (ع) مصادف با پنجشنببه (۲۵ اردیبهشت ماه) ساعت ۲۳:۰۰ بر روی آنتن شبکه آی فیلم رود. تکرار آن هم در ساعت های ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ پخش خواهد شد.

1 دیدگاه در “معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم سپیده

  1. Pakize گفت:

    سلام من این فیلم رو کامل دیدم ولی اون لحظه آخر نفهمیدم تو اسناد چی بود که منصور رو شرمنده کرده بود

نظرات