معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دیدن این فیلم جرم است!

0

فیلم “دیدن این فیلم جرم است!”، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه است. این فیلم در ژانر جنایی-اجتماعی در سال ۹۷ ساخته و در انتظار اکران است. این فیلم جنجالی که با حواشی زیادی همراه بوده است حالا پیش بینی می شود که برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”دیدن این فیلم جرم است” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دیدن این فیلم جرم است!

 

خلاصه داستان

این فیلم روایتگر جوانی مومن و بسیجی است به نام امیر که همسر محجبه‌اش، ریحانه به خاطر چادری بودن مورد ضرب و شتم یک شهروند مست قرار می‌گیرد. این شهروند توسط پایگاه بسیجی که امیر فرماندهی آن را تازه به عهده گرفته دستگیر می‌شود.

داستان فیلم دیدن این فیلم جرم است

حالا امیر متوجه می‌شود که جنین داخل شکم ریحانه به خاطر حملات این فرد سقط شده است. در همین گیر و دار نامه‌ای از نیروی انتظامی به پایگاه می‌رسد مبنی بر اینکه شهروند دستگیر شده باید سریعا آزاد شود و پلیس می‌گوید که این دستور از بالا آمده است…

 

اسامی بازیگران فیلم دیدن این فیلم جرم است

امیر آقایی در دیدن این فیلم جرم است

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: رضا زهتابچیان، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، فیلمبردار: روزبه رایگا، موسیقی: امید روشن بین، تدوین: سیاوش کردجان، شرکت تولید: باشگاه فیلم سوره.

نظرات