خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال رو به آسمان

0

سریال “رو به آسمان”، سریال ایرانی به کارگردانی بیژن میرباقری و نویسندگی بیژن میرباقری و سعید شاهسواری و تهیه کنندگی سعید شاهسواری است. این سریال در سال ۸۴ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که بار دیگر این سریال را پخش و اینگونه بهار را سپری کند. در ادامه مطلب به معرفی سریال “رو به آسمان” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در اردیبهشت ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال رو به آسمان

 

خلاصه داستان

داستان مردی به نام حامد را روایت می کند که مدیر یک شرکت حمل و نقل است اما دارای مشکلات فراوانی است که می بایست آنها را حل کند اما دچار مشکلی می شود که در مسیر حل مشکل بر اثر اتفاقی حافظه اش را از دست می دهد و وارد دوران نقاهت می شود.

داستان سریال رو به آسمان

با وجود آن که شرایط زندگی او فرق کرده، اما اطرافیانش سعی می کنند واقعیات پیرامونش را شکل دیگری جلوه دهند. او که قبل از سانحه رانندگی اش قصد جدایی از همسرش مهتاب را داشت حالا ماجرا را کاملا فراموش کرده است…

 

اسامی بازیگران سریال رو به آسمان

اسامی بازیگران سریال رو به آسمان

 

دیگر عوامل

کارگردان: بیژن میرباقری، مجری طرح و تهیه کننده: سعید شاهسواری، نویسندگان: بیژن میرباقری و سعید شاهسواری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی تهرانی، ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان، دستیار کارگردان: امیر سلیمانی، منشی صحنه: نوشا عبدالله زاده، عکاس: نیکتا ناصر، طراح گریم: الهام صالحی، طراح صحنه و لباس: فرهاد علیزاده آهی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: سعید شاهسواری، موسیقی: حمیدرضا صدری، خواننده: امیرحسین مدرس، نویسندگان فیلمنامه: بیژن میرباقری و سعید شاهسواری، مدیر تصویربرداری: امین جعفری، مدیر تولید: احمد کشوری.

 

زمان پخش سریال رو به آسمان

سریال “رو به آسمان” از روز دوشنبه (۲۲ اردیبهشت ماه) هر روز ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می شود. تکرار این سریال هم در ساعات ۱:۰۰ و ۹:۰۰ بر روی آنتن می رود.

نظرات