معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم احضار ۳ The Conjuring

2

فیلم “احضار ۳ : شیظان مرا وادار کرد” یا با  اصلی The Conjuring: The Devil Made Me Do It, فیلم آمریکایی به کارگردانی مایکل چاوز و تهیه کنندگی پیتر سفرن و جیمز وان است. این فیلم در ژانر ترسناک-فراطبیعی در سال ۲۰۱۹ ساخته و به مدت یک سال است که در انتظار اکران است. این فیلم به عنوان سری سوم فیلم احضار و هشتمین فیلم داستانهای اد و لورن وارن، پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای از سمت مردم و منتقدین رو به رو شود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم احضار 3 The Conjuring

 

خلاصه داستان

بیشتر داستان‌های فیلم‌های ساخته شده در این دنیا دربارهٔ تحقیقات زوج اد و لورن وارن است. فیلم “احضار ۳” نیز بر پایه داستان واقعی ساخته شده است اما این بار خبری از یک خانه نفرین شده و یا جن زده نیست. این فیلم بر پایه ماجرای محاکمه آرن شین جانسون است.

داستان فیلم احضار 3

آقای جانسون برای انجام قتل نفس درجه یک دادگاهی شد، او صاحب خانه خودش آلن بونو را به مرگ محکوم کرده بود. قبل از انجام این قتل، خانوادهِ دیوید گلتزل که ۱۱ سال سن داشت و توسط یک شیطان تسخیر شده بود از وارن ها خواسته بودند تا به آنها کمک کنند.

داستان فیلم The Conjuring 3

جانسون ادعا نمود شیطان بعد از اینکه بدن دیوید را ترک نمود، سراغ او آمده و وی را تسخیر و سپس مجبورش به ارتکاب قتل کرده است. از این محاکمه بعنوان “شیطان مجبورم کرد انجامش بدهم” یاد می شود.

 

اسامی بازیگران فیلم احضار The Conjuring 3

  • ورا فارمیگا در نقش لورن
  • پاتریک ویلسون در نقش اد
  • استیسی جانسون کالکا
  • استرلینگ جرینز
  • روری او کانر
  • شارلین آمویا

زمان اکران فیلم احضار 3

 

زمان اکران فیلم احضار ۳

فیلم “احضار ۳: شیطان مرا وادار کرد The Conjuring: The Devil Made Me Do It” قرار بود در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ توسط برادران وارنر اکران خواهد شد. اما با شیوع ویروس کرونا در سطح جهان ممکن این اکران به تعویق بیافتد.

2 دیدگاه در “معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم احضار ۳ The Conjuring

  1. رایان گفت:

    الان با توجه ب تاریخی ک گفتن باید اکران شده باشه دیگه یا نه ب تعویق افتاده؟ بازم؟
    اگه اکران شده کی میاد ایران؟

  2. ساغر گفت:

    بهتریم فیلم هایی که دیدم احضار هستش درسال جدید فیلمهای زیادی رو دیدم اما بازهم فیلم احضار یک و دو رو ترجیح برتکرارشون هست

نظرات