معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم آشفته‌گی

0

فیلم “آشفته‌گی”، فیلمی متفاوت به نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی است. این فیلم در ژانر عاشقانه-اجتماعی در سال ۹۷ ساخته و برای اولین بار در مهر ۹۸ اکران شد. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. حالا چند ساعتی است که وارد شبکه نمایش خانگی شده است. ”آشفتگی” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. از حواشی این فیلم جنجالی می توان به بازی مهناز افشار در این فیلم و حذف تصویر وی از پوستر و تبلیغات رسمی آن اشاره کرد. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم آشفته‌گی

 

خلاصه داستان

فیلم سینمایی “آشفته‌گی” حول و حوش ماجرایی عاشقانه است که با جنایت در هم آمیخته می شود. در اصل آشفتگی رئالیستى و اجتماعى نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت.

خلاصه داستان فیلم آشفتگی

این تعریفی است که فریدون جیرانی طی یادداشتی درباره تازه‌ترین ساخته خود گفته است. فیلمی که با توجه نوع طراحی صحنه باز هم حال و هوایی کلاسیک را تداعی می کند.

داستان فیلم آشفته‌گی

اما داستان این فیلم روایتگر دو برادر دوقلو به نام‌های بردیا و باربد، هر دو با بازی بهرام رادان است. روند پیش‌برد داستان اینگونه القا می‌کند که بردیا و باربد از زمان کودکی در تمام زندگی خود، با هم در رقابت بوده‌اند.

 

اسامی بازیگران فیلم آشفته‌گی

مهناز افشار در آشفته‌گی

 

دیگر عوامل

تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه نویس: فریدون جیرانی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، چهره پرداز: ایمان امیدواری، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: مارال جیرانی، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: امین میرشکاری، صداگذاری: علیرضا علویان، موسیقی: کارن همایونفر، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، عکاس : یوسف عبدالرضایی.

نظرات