خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم ۲ + زمان پخش

0

سریال “دردسرهای عظیم ۲″، سریال ایرانی در ژانر کمدی-اجتماعی به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام است. این سریال اولین بار در رمضان ۹۴ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت و با استقبال گسترده ای روبه رو شد. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که بار دیگر این سریال را پخش و اینگونه به استقبال ماه رمضان امسال رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “دردسرهای عظیم ۲” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین به زودی زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 2 + زمان پخش

 

خلاصه داستان

در سریال دردسرهای عظیم ۱ دیدیم که لطیف جوانی که رؤیای بازیگری در سر می‌پروراند ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی اش را دگرگون می‌کند.

خلاصه داستان سریال دردسرهای عظیم 2

بهار دختر زیبا و جوان است که خواستگار های زیادی دارد، ولی او نمیخواهد ازدواج کند. او برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگار ها از لطیف کمک میگیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. این ماجرا شروع عاشقی ناخواسته آن دو می شود.

الناز حبیبی و جواد عزتی در سریال دردسرهای عظیم

حالا در قسمت دوم این سریال، با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار باردیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنها را حل و فصل کند اما …

 

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم ۲

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 2

 

دیگر عوامل

کارگردان: برزو نیک نژاد، تهیه کننده: مهران مهام، مدیر تولید: شاپور دلدار، دستیار یک کارگردان: احسان سجادی حسینی، دستیار ۲: نوید صلاحی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: حسین غضنفری، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، صحنه آرا: محمد ترکاشوند، سرپرستان گریم: محمد سیه پوش، فرنوش رضایی، منشی صحنه: محمدحسین گلفشان و دستیار تهیه: حامد مختاری، مدیر برنامه ریزی:مجتبی خادم زاده و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

مه لقا باقری و امیرحسین صدیق

 

زمان پخش سریال دردسرهای عظیم ۲

باز پخش سریال “دردسرهای عظیم ۲” قرار است به زودی بر روی آنتن رسانه ملی رود.

نظرات