آخرین خبرها از پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران یاسوج در سمیرم

0

آخرین خبرها از پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران یاسوج در سمیرم

لاشه هواپیمای تهران یاسوج : اولین تصاویر از منطقه صعب العبور کوه های دنا که هواپیمای آسمان در آن منطقه سقوط کرده است را ببینید.

 لاشه هواپیمای تهران یاسوج

هنوز هیچ تیم امدادی در منطقه به لاشه هواپیما نرسیده اند.

به گزارش رکنا، به علت بارندگی شدید باران تیم های امدادی سرگردان هستند و هنوز اثری از هواپیمای سقوط کرده پیدا نکردند.

اهالی روستاهای اطراف به کمک تیم های امدادی شتافتند و برخی از بومی های منطقه خودشان دست به کار شدند و در دل کوه به دنبال لاشه هواپیما هستند تا شاید معجزه ای اتفاق بی افتد.

به گزارش رکنا، بررسی های حاکی از آن است که هواپیما سقوط کرده در منطقه کوهستانی صعب العبور بین روستاهای نقل، سی سخت، پاتاوه،کمه و سیور سقوط کرده باشد.

خبرنگار رکنا به همراه چند تن از اهالی روستای سی سخت به سمت کوهای دنا در حال حرکت بودند که در ادامه راه از این مسیر منصرف شدند، آنها در حال بازگشت بودند تا با تیم های امدادی مسر را طی کنند که در ادامه راه بازگشت تیم های امدادی را مشاهده کردند که آنها هم همین مسر را طی می کنند. به این دلیل به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر لاشه هواپیما سقوط کرده در کوهستانی سی سخت به سمیرم پیدا می شود.

لاشه هواپیمای تهران یاسوج

لاشه هواپیمای تهران یاسوج

محل سقوط هواپیما در ارتفاع ۳۸۰۰ تا ۴۲۰۰ متری کوه های دنا است

با توجه به اینکه محل احتمالی سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا بین ۳۸۰۰ تا ۴۲۰۰ متر ارتفاع دارد، تیم های امداد کوهستان هلال احمر اصفهان و چهارمحال به سمت محل حادثه اعزام شده اند.

تیم های امداد کوهستان استان های فارس و لرستان هم به حالت آماده باش در امده تا به کمک بروند. محل سقوط به شدت صعب العبور است.

در حالی که بعضی از رسانه ها خبر از احتمال زنده بودن سرنشینان هواپیمای آسمان را منتشر کردند و در خبرهای خود آورده اند که به دلیل با تجربه بودن خلبان و دشت بودن محل سقوط این احتمال را می دهند که هواپیما در محلی مناسب فرود آمده است . این در حالی است که اهالی روستاهای اطراف صدای مهیب برخورد هواپیما با کوه های دنا را شنیده اند.

هنوز هیچ یک از تیم های امدادی و مردم محلی نتوانسته اند محل سقوط را مشاهده کنند.

دودی در محدوده “پس دنا”(بین روستای نقل و خفر) در محدوده پادنا مشاهده شده است.

لاشه هواپیمای تهران یاسوج

– موبایل یکی از مسافران هواپیما پرواز تهران- یاسوج روشن است

– رئیس مرکز مدیریت حوادث کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طریق GPS محل تقریبی سقوط هواپیما مشخص شده است. ولی هنوز چیزی از لاشه هواپیما یا پیکر مسافران پیدا نکرده‌ایم.

– سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: خبر پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران یاسوج صحت ندارد

– در محلی که تصور می‌شد سیگنال‌های تلفن همراه از آن ارسال می‌شود نشانه‌ای یافت نشد

– معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: موقعیتی که گفته می شد در آن گوشی تلفن همراهی روشن است جست و جو شد، ولی چیزی در آن جا نیز یافت نشد.

– منطقه بین بیش از ۳۰ تیم از هلال احمر تقسیم شده و عملیات جست و جو در حال انجام است.

بنا به این گزارش، هواپیمای ای تی ار ساعت ۸ صبح امروز از فرودگاه مهراباد تیک‌اف کرد و حدود ۵۰ دقیقه بعد به دلیل شرایط جوی به کوه دنا برخورد کرد و متاسفانه تمام مسافران و خدمه این پرواز کشته شدند.

این هواپیما حامل ۶۰ مسافر، ۲ مهماندار، ۲ نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.

نظرات