مدلهای مانتو مشکی جدید مجلسی و اسپرت ویژه سال ۹۹ – ۲۰۲۰

1

مدلهای مانتو مشکی جدید مجلسی و اسپرت ویژه سال ۹۹ – ۲۰۲۰

مانتو مشکی جدید و مدل امسال ۹۹ – ۲۰۲۰ را در قالب ژورنال اخرین مدل مانتوهای مشکی را میبینید. رنگ سیاه همیشه مورد پسند و علاقه خانم ها بوده و یکی از رنگ هایی است که همیشه و همه جا میشود از آن استفاده کرد و پوشید.

جدیدترین مدل مانتو مشکی 99 - 2020 مجلسی و اسپرت شیک

مدل مانتو مشکی جدید ۹۹ – ۲۰۲۰

ما در ،مجله اینترنتی حرف تازه، انواع مدل مانتو مشکی مجلسی و اسپرت دخترانه و زنانه در طرح های سنتی و جلوباز و جلوبسته و کار شده و نخی برای بهار امسال و تابستان ز برندهای داخلی و اروپایی و ترک را گلچین کرده و برای شما همراهان عزیز در قالب گالری تصاویر و ژورنال مدلهای مانتو منتشر کردیم. با ما همراه باشید.

مدلهای مانتو مشکی مجلسی 99 - 2020

مدل شیک مانتو مشکی ۹۹

رنگ مشکی اگر چه برای عزا و سوگواری و ختم و ماه محرم استفاده میشود ، اما باید ذکر کنیم که این رنگ به دلیل وقار و استایل شیکی به خانم ها و دختران جوان میدهد ، همیشه پرطرفدار بوده و از وجه تمایز این رنگ با رنگ های دیگر همه جا پوشی و مختص مکان و مراسم خاصی نبودن است که میتوان هم در مراسم شادی و مهمانی پوشید و هم در عزا و ختم و محرم.

مانتو مشکی جلو بسته مد سال

مدل های مانتو مشکی دخترانه سال ۹۹

یکی از مهم ترین و بهترین لباس هایی که هر بانوی ایرانی باید در کمد لباس هایش داشته باشد مانتو مشکی است و غالبا رنگ سیاه به عنوان رنگی جذاب، باکلاس شناخته میشود البته این به نحوه پوشیدن لباس های مشکی توسط شما بستگی دارد

مانتوهای جدید مانتو مشکی 2020

مانتوی مشکی لاکچری برای مراسم ختم

اینکه شما از سر تا پا در محیط کار و … به رنگ سیاه دیده شوید شاید در نظر خودتان شیک باشد اما باید بدانید که ظاهر شما بی روح و تاریک به نظر می رسد. پس بهتر است اگر به رنگ مشکی علاقه زیادی دارید از یک شال و روسری رنگ روشن مناسب مثل کیف و کفش استفاده کنید تا تضاد رنگی زیبایی ایجاد کنید و از آن همه رنگ تیره خلاص شوید.

مدل مانتو اسپرت مشکی نخی خنک ویژه بهار 99

مانتو مشکی جدید اسپرت ویژه سال ۹۹ – ۲۰۲۰

اگر روی مانتوی مشکی شما گلدوزی های سفید قرار داشته باشد بهتر می توانید از این ترکیب رنگ لذت ببرید. اما اگر به یک مراسم رسمی دعوت شده اید پوشیدن مانتو و شلوار یک دست مشکی مانعی ندارد و ظاهر شما را رسمی نشان خواهد داد

مانتوهای مشکی با گلدوزی های روشن

انواع مدل مانتو مشکی گیپور ویژه سال ۹۹ – ۲۰۲۰

بهترین گزینه های خرید مانتو جنس کتان و نخی است، زیرا هم وزن سبکی دارد و هم دوام مناسبی به خصوص در فصل تابستان در برابر گرما دارد. این پارچه وقتی مرطوب میشود بر خلاف سایر پارچه ها تیره و تار نمی شود . مانتوهای ساده سیاه رنگ انتخاب ایده آلی برای مهمانی دورهمی و خرید است و میتوانید مدلهای گشاد و آزاد را انتخاب کنید

جدیدترین مانتوهای مشکی 99

عکس مانتو جلوباز لاکچری مشکی

مانتو مشکی دخترانه مجلسی بسیار شیک جدید

ست مانتوی مشکی جدید ۹۹

از قدیمی ترین اصول ست کردن با مانتو مشکی، استفاده از رنگ مشکی بطور کلی است. شما می توانید تیپ کاملا مشکی خود را با یک کفش کلاسیک با پاشنه کوتاه یا فلت و یک کیف مشکی ست کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که از شلوارهای رنگ خنثی مانند طوسی یا جین استفاده کنید تا کمی متنوع شوید اما باز هم علاقه شما در الویت می باشد.

استایل رسمی با مانتو مشکی زنانه 99

لباس های پلنگی یکی از سخت ترین آیتم ها برای ست شدن می باشند اما نه زمانی که شما از یک مانتو مشکی استفاده می کنید. شما می توانید در صورت استفاده از مدل مانتو مشکی و شلوار جین به کفش پاشنه بلند پلنگی و یا شال پلنگی خود فرصت استفاده بدهید. اما نکته مهم در این تیپ آن است که از اکسسوری های طلایی استفاده کنید و اکسسوری های نقره ای را به فراموشی بسپارید.

مدلهای جدید مانتو مشکی اسپرت مد امسال زنانه

مانتو مجلسی مشکی جدید

اگر شما هم هنگام ست کردن شال و یا روسری خود با مانتو مشکی سردرگم شده اید باید به شما نوید دهیم که راه حل مشکل شما پیش ماست. برای ست کردن شال با مانتو مشکی بهتر است از شال های طرح دار، کار شده، رنگی رنگی و ساده استفاده کنید و برای انتخاب رنگ شال نیز سراغ رنگ های صورتی قرمز ،آبی کاربنی ،زرد ،گلبهی، سبز لجنی بروید.

مدل مانتو مشکی کوتاه سنتی

مانتوهای شیک و خاص مجلسی مشکی جدید

مانتو دخترانه شیک با رنگ مشکی

مانتوهای دخترانه شیک با سیاه رنگ

مانتو مشکی جدید زنانه و دخترانه

مانتوهای جدید مشکی جدید زنانه و دخترانه

دانلود عکس های مانتو مشکی بلند

دانلود عکسهای مانتوهای جدید مشکی بلند

مانتوی بلند مشکی

مدل مانتو بلند سیاه رنگ حریر و کرپ

جدیدترین مانتوهای مشکی بلند

ژورنال مانتوهای سیاه بلند زنانه برای محرم و ختم

ژورنال مانتوهای مشکی بلند برای مراسم و محرم

مدل مانتو جدید برای عید امسال دخترانه با رنگ سیاه

مدل مانتو مشکی ساده

مدل مانتوی بسیار شیک برای مراسم ختم و محرم مخصوص سال 99

مدل مانتو جدید برای عید امسال دخترانه با رنگ مشکی

مدل مانتوی مشکی جدید مد امسال در اینستاگرام

مدل مانتو مشکی برای تابستان

مدل مانتوی گلی گلی با تم سیاه برای تابستان 99

مدل مانتو مشکی در اینستاگرام

مدل مانتو مجلسی بلند مشکی

مدل مانتو مشکی برای محرم

مدل مانتو مشکی کوتاه ویژه دختران شیک پوش

مدل مانتو مجلسی کار شده مشکی

مدل مانتو مجلسی کار شده مشکی

مدل مانتوی عبایی مشکی رنگ 2020

1 دیدگاه در “مدلهای مانتو مشکی جدید مجلسی و اسپرت ویژه سال ۹۹ – ۲۰۲۰

  1. فاطمه گفت:

    سلام برای خرید مانتو باید چطوری با شما در ارتباط باشم

نظرات