بیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان +‌زندگی شخصی و عکس های جدید بزرگسالی

0

بیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان +‌زندگی شخصی و عکس های جدید بزرگسالی

ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان کشورمان متولد ۲۷ تیر ۱۳۸۶ در ساری است . او با بازی در نقش «بهروز» در سریال پایتخت ۶ و سریال بدل به شهرت رسیده است. ابوالفضل رجبی اصالتا اهل شمال و ساروی است. پدرش کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است. در ادامه با بیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت ۶ و سریال بدل و زندگی شخصی و هنری و سوابق و فیلم شناسی و پیج و اینستاگرام وی در “مجله اینترنتی حرف تازه” آشنا شوید

بیوگرافی و عکسهای ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در سریال پایتخت 6

بیوگرافی ابوالفضل رجبی

در بیوگرافی ابوالفضل رجبی آمده: این بازیگر نوجوان متولد ۲۷ تیر ۱۳۸۶ در ساری است . ابوالفضل رجبی در حال حاضر دانش آموز است و به تازگی در سریال بدل و پایتخت ۷ ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان +‌زندگی شخصی و عکس های جدید بزرگسالی

خانواده و پدر و مادر

ابوالفضل رجبی اهل ساری است. او در ساری به دنیا آمده اما اصالتا از سمت پدر و مادر اهل جویبار و سواد کوه است پدرش کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است.

بیوگرافی و عکسهای ابوالفضل رجبی بازیگر

سوابق بازیگری

ابوالفضل رجبی بازیگری را با کلاس آزاد بازیگری آسا زیر نظر عباس میار از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. او برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ در قائم شهر در چند نمایش بازی کرد و سپس وارد کار تصویری شد.

او برای بازی اول در سال ۹۹ با بازی در در فیلم سینمایی «گل به خودی» ساخته ی احمد تجری وارد سینما شد. ابوالفضل رجبی در مصاحبه ای گفته هدفش بدست آوردن سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر است.

او در کنار بازیگری ورزش کشتی را به طور حرفه ای دنبال می کند و گفته به جهان پهلوان تختی نیز علاقه زیادی دارد.

بهروز در سریال پایتخت ۶

نقش بهروز در سریال پایتخت ۶ از جمله نقش‌های بامزه است، پسربچه‌ای بانمک که با تسلط زیادی بازی می‌کند. این بازیگر کم سن و سال ابوالفضل‌رجبی نام دارد.

رجبی بازیگر نوجوان در نوروز ۹۹ در سریال پایتخت ۶ با نقش بهروز فریبا، پسر فهمیه و بهبود اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در جلوی دوربین بدست آورد. او در این سریال همبازی سارا و نیکا فرقانی اصل می باشد.

بازی در سریال بدل کار جدید ابوالفضل رجبی

ابوالفضل رجبی در جدیدترین بازی خود در سریال بدل به کارگردانی علی مسعودی ایفای نقش کزده است که به زودی از شبکه سه پخش خواهد شد. تغییر چهره ی جالب او که حالا بسیار بزرگ تر شده، مورد توجه قرار گرفته است. بازیگر نوجوانی که با نقش «بهروز» در سریال «پایتخت» شناخته شد حالا در جدیدترین فعالیت خود در سریال «بدل» حضور دارد. سریال «بدل» فضایی طنز دارد و در حال و هوای دیگر آثار علی مشهدی است.

اینستاگرام ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت 6

اینستاگرام ابوالفضل رجبی

صفحه اینستاگرام وی با فالورهای کمی فعال است که میتوانید به آیدی abolfazlrajabiofficial سری بزنید و تصاویر بیشتر و با کارهای او آشنا شوید.

 

بازیگر نقش بهروز در سریال پایتخت 6 کیست؟

وی در سریال پایتخت ۶ در کنار محسن تنابنده، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، مهران احمدی، احمد مهرانفر، هومن حاجی عبداللهی، ریما رامین فر، سارا و نیکا فرقانی اصل و … به ایفای نقش پرداخته است. ایشان علاوه بر بازیگری در زمینه کشتی نیز فعالیت داشته و این رشته ورزشی را بطود حرفه ای دنبال میکند

فعالیت در کشتی

در استان مازندران محبوبیت کشتی فرنگی کمیتی از فوتبال ندارد. ابوالفضل هم کشتی را ورزش مورد علاقه خود بیان کرده و می گوید به جهان پهلوان تختی نیز علاقه زیادی دارد.

در بیوگرافی ابوالفضل‌رجبی امده: او در اوقات فراغت فیلم می بیند و بخشی از این زمان را هم صرف مطالعه می کند. البته اگر ابوالفضل وقت بیشتری داشته باشد به فراگیری ورزش کشتی هم می پردازد.

نظرات