داستان و بازیگران سریال شب عید+ بیوگرافی بازیگران و تصاویر سریال شب عید

0

سریال “شب عید”، سریال ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌است. این سریال در ژانر کمدی-اجتماعی در قالب ۱۵ قسمت ساخته شد. حالا در تیر ۱۴۰۰ مجددا از شبکه یک سیما در حال پخش است در ادامه مطلب به معرفی سریال “شب عید” و بازیگران آن و عوامل پشت صحنه و دانلود همه قسمت ها و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شب عید

 

خلاصه داستان سریال شب عید

این سریال به طور کامل در شهر مشهد می‌گذرد و قصه‌های زائران مختلفی را روایت می‌کند که هر کدام با حاجت و نیتی در شب عید و آستانه تعطیلات نوروز، خودشان را تا مشهد و حرم نورانی امام رضا (ع) رسانده‌اند و شب عید، روایت‌ قصه‌های این افراد است.

خلاصه داستان

سریال شب عید داستان خانواده هایی را روایت می کند که برای تفریح در ایام نوروز به شهر مشهد سفر می کنند ؛ اما در این میان ماجراهای جالی برای آن ها رخ می دهد و به گونه ای داستان این خانواده ها در قسمتی از فیلم به یکدیگر مرتبط می شود . تصویر برداری و لوکیشن اصلی این سریال جدید سعید اقاخانی در هتلی واقع در مشهد است.

 

اسامی بازیگران سریال شب عید

اسامی بازیگران

 

دیگر عوامل

کارگردان: سعید آقاخانی، نویسنده: امیر وفایی، محمد صفاجویی و پیمان عباسی، فیلمبردار: امیر معقولی، تهیه کننده: سید کمال طباطبایی.

بیوگرافی علی عامل هاشمی بازیگر نقش رضا در شب عید

علی عامل هاشمی تئاتر و تلویزیون متولد دوم شهریور ماه سال ۱۳۶۵ شهر سبزوار است. وی فارغ التحصیل مقطع فوق دیپلم رشته نویسندگی از داشگاه فردوس مشهد و مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد اراک است.

دریا مقبلی بازیگر نقش نرگس در شب عید

دریا مقبلی تولد سال ۱۳۷۲، بازیگر است. وی دانش آموخته رشته بازیگری و در خانواده کاملا هنرمند و اهل سینما به دنیا امده است و در حال حاضر در سریال یاور در نقش غزل بازی میکند.

مقبلی مدت زیادی نیست که وارد عرصه بازیگری در سینما ، تئاتر و تلویزیون شده است و از بازیگران جوان و تازه کار ایرانی محسوب میشود. او بطور حرفه ای از سال ۱۳۹۶ وارد عرصه هنر شده و تاکنون در چند فیلم و سریال نقش آفرینی کرده است.

اولین بازی جدی او در سال ۹۶ در سریال های ایراندخت و شب عید بوده که بسیار خوش درخشیده و باعث شد تا برای اولین بار جلوی دوربین برود.

نظرات