فرق کرم های ضد چروک دور چشم و پوست

0

کرم های بسیار زیادی این روزها به منظور جوان‌سازی پوست شما راهی بازار شده است اما هر کدام از آن ها کارایی مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال شما از کرم ضد چروک دور چشم نمی توانید برای از بین بردن چروک صورت خود استفاده کنید زیرا فرمولاسیون هر کدام در راستای از بین بردن چروک بخش مشخصی از پوست شما در نظر گرفته شده است. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا علاوه بر معرفی چند محصول ایده ال در راستای جوان‌سازی و زیبا سازی پوست شما به معرفی کرم دور چشم و کرم ضد چروک پوست نیز بپردازیم. بدون شک پس از آشنایی با این دو محصول زیبایی و سلامت به پوست شما باز می گردد و از پیری زود رس در امان می مانید پس با ما همراه باشید.

 کرم دور چشم

انواع کرم ضد چروک دور چشم

کرم دور چشم نمونه های بسیار متنوعی دارد اما در ادامه به سه مورد از برترین های این محصول اشاره ای خواهیم داشت.

 

کرم دور چشم دایاموند جمولوژی

در فرمولاسیون کرم دور چشم دایاموند جمولوژی از آدنوزین، گلیسیرین، سنگ الماس، دایمتیکون، آی سریل، سین کول، بیزابولول و توکوفریل استات بهره گرفته شده است. از همین رو شما در هر سنی می توانید از این محصول در راستای از بین بردن پف زیر چشم، تیرگی دور چشم و بهبود سلامت چشم خود بهره بگیرید. از آنجایی که دنیای مدرن سبب شده است با کامپیوتر بیشتر از هر زمان دیگری در ارتباط باشید و این امر سلامت چشم شما را به خطر می اندازد با استفاده از این محصول می توانید چشمان خود را از خستگی ناشی از بی خوابی و کار زیاد در امان نگاه دارید و به چشمانی زیباتر دست پیدا کنید. این محصول برای رفع چروک، رفع پف و کبودی دور چشم عموماً تجویز می شود. سنگ الماس سنگی گران‌بها و قیمتی است که به دلیل کربن به کار رفته در آن خطوط و چروک های لانه کرده در زیر چشم شما پس از استفاده صاف و یک دست می شود.

کرم دور چشم

کرم دور چشم ایج لوجیک گینو

کرم فوق را برای رفع چین و چروک دور چشم و کنار لب به راحتی می توانید مورد استفاده قرار دهید. این محصول فعالیت سلولی را افزایش می دهد و پلک را با قوام بیشتری به سمت بالا هدایت می کند. کاهش چین و چروک های ناشی از استرس و آلودگی هوا، لیفتینگ کردن اطراف چشم و جلوگیری از افتادگی پوست به دلیل اکسیژن رسانی بیشتر به سلول های اطراف چشم با استفاده از این محصول برای شما فراهم شده است. اگر می خواهید از یک محصول ضد پیری در راستای جوان‌سازی چشم های خود بهره بگیرید به شما توصیه می کنیم محصول فوق را در لیست خرید خود قرار دهید. کاهش پف و تیرگی، از بین رفتن خطوط و چین و چروک پر کلاغی و درمان چروک های اطراف لب بخشی از مزیت های بارز این محصول به شمار می آید که شما را به خرید آن تشویق می کند.

کرم ضد چروک و ضد پف دور چشم آیلیفت

مراقبت از چشمان خود را به کرم دور چشم آیلیفت بسپارید. مرطوب کنندگی پوست شما به راحتی با این محصول فراهم می شود اگر خشکی صورت شما دلیل چین و چروک های اطراف چشم به شمار می آید. همچنین شما می توانید برای برطرف کردن چین و چروک های دور چشم و درمان پف چشم از این محصول به جهت زیبایی چشمان خود بهره بگیرید. بر طرف کردن افتادگی پلک تحتانی تنها بعد از یک دوره مصرف برای شما فراهم می شود. این محصول سرشار از ویتامین A، ویتامین E و ویتامین B5 است و شما به صورت روزانه می توانید از آن به مدت شش ماه برای درمان تیرگی و پف دور چشم خود استفاده کنید. جوان‌سازی، رفع تیرگی، درمان پف زیر چشم، از بین بردن افتادگی پلک و مرطوب کنندگی پوست تنها بخشی از مزیت های بارز این محصول به شمار می آید.

کرم دور چشم

انواع کرم ضد چروک پوست

کرمی ایده ال است که سبب تامین مواد مغذی پوست شما شود و این امر در طی گذر زمان چروک را از روی پوست شما بردارد. شما با استفاده از کرم ضد چروک پوست می توانید با پیری زود رس خداحافظی کنید.

کرم ضد چروک شب کیارا آمبرا

کرم های که در راستای از بین بردن چروک پوست صورت شما توصیه می شود را به صورت روزانه می توانید استفاده کنید. با استفاده از این محصول دیگر نیاز به تزریق و بوتاکس برای رفع چین و چروک پوست صورت خود ندارید. کاهش عمیق چروک ها تا ۵۴ درصد تنها به مدت چهار هفته بر اساس تست های فراوانی که روی این محصول انجام شده است به ثبت رسیده است. در فرمولاسیون این محصول از پودر خالص سنگ کهربا استفاده شده است که مراقبت از پوست شما را مضاعف تر می کند و شبیه یک اکسیر معجزه کر سبب می شود چین و چروک های عمیق پوست شما نیز مرتفع شود. استفاده از اسید کهربا و روغن های تغلیظ شده شفا بخش نشاط و سرزندگی را برای پوست شما فراهم می کند. کهربای نهفته در این محصول به مقاوم تر شدن پوست شما می پردازد و روغن بادام و گیاه جو جویا در کنار ویتامین های A,E سلامت پوست شما را تضمین می کند. از بین بردن چروک، سفت کننده پوست، بازسازی کننده پوست، تولید سلول های جدید به کمک خاویار موجود در محصول و احیای چرخه حیات سلولی تنها بخشی از مزیت های بارز این کرم منحصر به فرد به شمار می آید.

کرم دور چشم

کرم ضد چروک شب دکتر وینسنت

کرم فوق ساخت کشور فرانسه است و شما با استفاده روزانه از این محصول می توانید به تقویت عملکرد و بازسازی سلول های پوستی خود بپردازید. از آنجایی که این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی دارد در برابر رادیکال های آزاد از پوست شما مراقبت می کند و مانع از آسیب دیدن آن می شود. خاصیت لایه برداری ملایم، مقاوم تر کردن پوست و درخشان تر شدن و صاف تر شدن آن بخشی از ویژگی های بارز این محصول به شمار می آید. پر شدن چروک ها و منافذ باز پوست توسط عمل میکروفیلینگ بدون شک پوستی زیبا و منحصر به فرد را با استفاده از این محصول برای شما فراهم می کند. استفاده از سلول های بنیادی شکوفه انگور در اثر گذاری این محصول بی تاثیر نبوده است و همین امر سبب شده است این کرم در کنار زیبا سازی پوست شما خاصیت درمانی نیز به خود بگیرد. برای تاثیر بیشتر این کرم کافی است هر شب پیش از خواب آن را روی صورت و گردن ماساژ دهید و به پوست خود اجازه استراحت دهید. در فرمولاسیون این محصول از روغن هسته انگور، اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا ۰٫۴%، فیبرهای تقویت کننده گل انگور و اسید هیالورونیک با وزن مولکولی پایین در کنار شی باتر ارگانیک استفاده شده است که قطعا تضمینی است بر سلامت و زیبایی مضاعف تر پوست شما

 

کرم ضد چروک صورت کدلی

از محصول فوق در راستای از بین بردن چین و چروک و به منظور سفت کردن پوست صورت خود می توانید بهره بگیرید. از اصلی ترین مولفه های این کرم می توانیم به از بین بردن چین و چروک های عمیق سطح پوست اشاره داشته باشیم که به جنگ با پیری زود رس می رود و به طور آشکارا سبب جوان تر جلوه دادن پوست صورت شما می شود. با خاصیت جذب آسان در پوست سبب مخملی تر شدن پوست صورت شما می شود و شما را از شر چین و چروک های اضافه با خاصیت ارتجاعی پوست در امان نگاه می دارد. اگر می خواهید از شر لکه های تیره و خشکی پوست رها شوید و پوستی صاف و سفت را شاهد باشید به شما توصیه می کنیم کرم ضد چروک کدلی را مورد استفاده قرار دهید.

کرم دور چشم

کلام آخر پیرامون مقایسه بین کرم ضد چروک صورت و چشم

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه فرمودید فرمولاسیون کرم ضد چروک دور چشم و کرم ضد چروک پوست بسیار با یک دیگر تفاوت دارند. از آنجایی که پوست ناحیه اطراف چشم بسیار نسبت به پوست صورت ظریف تر است باید از محصولی استفاده شود که سبب تقویت و آبرسانی بیشتر به این بخش از صورت شود و مانع از پیری و چین و چروک صورت شما شود. پوست صورت دچار لکه و آفتاب سوختگی می شود و با چین و چروک های عمیق تری روبرو است از همین رو باید از کرمی کمک گرفته شود که فرمولاسیون آن به بافت های عمیق پوست هم اثر بگذارد و ره رفع چروک های پوست شما بپردازد. همین قدر کافی است که بدانید با استفاده از این دو محصول دیگر نیاز به بوتاکس و تزریق ژل ندارید و به راحتی می توانید به جوان‌سازی پوست خود بپردازید و سلامت و زیبایی پوست خود را تضمین کنید. امید است اطلاعات ارائه شده در راستای معرفی این دو محصول متفاوت مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس در قاب آینه پوستی مخملی، شفاف و شاداب را نظاره گر باشید. زیبایی حق شما است اگر از محصول ایده ال و متناسب پوست خود بهره بگیرید.

نظرات