مدل لباس مجلسی گیپور ۹۹ – ۲۰۲۰ ساده و ترکیبی با ساتن

0

مدل لباس مجلسی گیپور ۹۹ – ۲۰۲۰ ساده و ترکیبی با ساتن

مدل لباس مجلسی گیپور در انواع دخترانه و زنانه با طرح های جدید ایرانی و اروپایی و ترک برای مجالس جشن ازدواج و عروسی و و مهمانی تولد و خانوادگی در طرحهای گیپور خالی و ترکیبی با ساتن در قالب ژورنال مدرن گرداوری کردیم .در ادامه با ما همراه باشید

مدل لباس مجلسی گیپور 99 - 2020 در انواع ساده و ترکیبی با ساتن

مدل لباس مجلسی گیپور ۹۹ – ۲۰۲۰

یکی از زیباترین پارچه ها برای دوخت لباس، گیپور و ساتن است که از الیاف ابریشم و پنبه تهیه می شود. اگر این پارچه با ساتن ترکیب شود بسیار شیک و دلفریب و جذاب خواهد بود و نظزها را به سمت شما روانه خواهد کرد
در دوخت لباس با پارچه گیپور در بخشی یا همه ی قسمت های لباس های مراسم های مهم مانند عروسی و نامزدی از پارچه گیپور به همراه آستر استفاده می شود.
از آنجایی که گیپور پارچه ی نازک و لطیفی است از آستر در زیر آن استفاده می کنند تا علاوه بر اینکه به لباس، فرم زیبایی می دهد، باعث پوشیده تر شدن پارچه نیز شود.

مدل لباس مجلسی گیپور و ساتن 99 - 2020

جدیدترین مدل پیراهن مجلسی گیپور ۲۰۲۰

طرح پارچه ی گیپور از انواع تور و گلدوزی و یا طرح بافتی و چاپی باشد و یا گل هایی توری باشد که به صورت مجزا به یکدیگر وصل شده اند و برای دوخت لباس های ظریفی مانند پیراهن های مجلسی زنانه از آن ها استفاده می شود.

جدیدترین مدل لباس مجلسی گیپور 2020

مدل لباس گیپور آستین بلند

مدل لباس مجلسی گیپور آستین بلند

مدل پیراهن مجلسی گیپور نامزدی

مدل لباس مجلسی گیپور نامزدی 2020

مدل لباس مجلسی گیپور و ساتن ۲۰۲۰

در نظر داشته باشید که لباس گیپوری و توری با طرح کوتاه بسیار شیکتر است، اما این بستگی به سلیقه خریدار دارد.
لباس های کوتاه برای مهمانی های خودمانی و پیراهن های ماکسی و بلند برای مراسم های رسمی ترمناسب هستند.
اگر از جمله خانم های چاق هستید و اندام درشتی دارید ، حتما سراغ لباس های کوتاه و رنگ های روشن نروید زیرا باعث می شود چاق و کوتاه به نظر برسید.
لباس های کوتاه با مدل آستین کوتاه و حلقه ای و بندی و کلوش و دکلته جذابیت خاص خودشان را دارند و مورد توجه بسیاری از طراحان مد و فشن قرار گرفته اند.

 

مدل جدید لباس مجلسی گیپور دخترانه 99

لباس زنانه گیپور آبی کلاسیک ۹۹

لباس گیپور مانند مدل شومیز گیپور و لباس دارای پارچه های طرح دار و کار شده است و از این بابت نیازی به استفاده از اکسسوری های اضافه نیست و می شود آن ها را به راحتی با کفش و کیفی شیک ست کرد.
فقط باید دقت داشته باشید که لباسی که انتخاب می کنید دقیقا متناسب با سایز شما باشد و به اصطلاح عامیانه تر آنقدر گشاد نباشد که در تنتان زار بزند.
همچنین باید گفت که لباسهای گیپور و ساتن یا توری ساده و یا ترکیبی از ساتن و گیپور در بین ژورنال ها و بیشتر مورد توجه قرار گرفته و طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

 

مدل لباس مجلسی گیپور کوتاه زنانه عروسکی

مدل لباس مجلسی گیپور کوتاه ۲۰۲۰

لباس هایی که آستین آن ها از گیپور دوخته می شوند در عین زیبایی و منحصر به فرد بودنشان، پوشیده بوده و بیشتر مورد توجه خانم هایی قرار میگیرند که تمایل دارند در هر مجلسی که حضور پیدا می کنند لباسشان باز نباشد و پوشیده به نظر برسند.

پارچه های گیپور را می شود با پارچه های دیگری مثل ساتن و دانتل نیز ترکیب کرد و بی نظیرین ترین مدل ها را طراحی کرد، طوریکه بیشتر از لباس های دیگر با پارچه های ساده مورد توجه قرار بگیرد.

مدل لباس ترکیب گیپور و ساتن 2020

مدل لباس گیپور دخترانه کوتاه ۹۹

مدل لباس مجلسی گیپور و ساتن 99

لباس گلدار گیپور و ساتن

مدل لباس مجلسی گلدار گیپور و ساتن کره ای 2020

مدل لباس کوتاه مجلسی دکلته مد سال

مدل لباس کوتاه مجلسی دکلته

 

مدل جدید لباس مجلسی گیپور 2020

مدل پیراهن طرح گیپور آبی کلاسیک ۹۹

مدل جدید لباس مجلسی گیپور 2020 شاین

مدل جدید لباس مجلسی گیپور ۲۰۲۰ شاین

مدل لباس مجلسی گیپور 2020 شاین

امیدواریم این مدلهای جدید و مطالب با طرح سال توجه شما را جلب کرده باشد.

نظرات