خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم سینمایی کرونا + زمان اکران

0

فیلم سینمایی “کرونا”، اولین فیلم ایرانی که قرار است به موضوع کرونا بپردازد. ساخت این سینمایی که قرار است اوایل سال ۹۹ آغاز شود و بهترین بازیگران در آن ایفا نقش می کنند. تهیه کنندگی این فیلم را سید ابراهیم عامریان بر عهده دارد. اکنون سینمای ایران قرار است پیشگام در قدرت نمایی هنر سینما با مضمون کروناویروس باشد. در ادامه این بخش به جدیدترین اخبار ساخت و معرفی کامل آن، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم سینمایی کرونا + زمان اکران

 

خلاصه داستان فیلم سینمایی کرونا

سید ابراهیم عامریان، که پیش از این تهیه کنندگی فیلم‌های «انفرادی»و «دینامیت» داشته است، حالا قرار است فیلمی با مضمون “کرونا” بسازد. او درباره این فیلم سینمایی گفته است: این فیلم سینمایی را به جامعه پزشکان و پرستاران و پرسنل درمانی که امروز در خط اول جبهه سلامتی هموطنانمان در حال جنگیدن با ویروس کرونا هستند، تقدیم می کند.”

سید ابراهیم عامریان

این تهیه کننده سینما درباره داستان این فیلم سینمایی گفت: “این سینمایی فقط در جهت به تصویر کشیدن لحظاتی از تلاش‌های عزیزان کادر و پرسنل درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا است.”

گفته می شود فیلمنامه “کرونا” در ژانر اجتماعی در حال نگارش است و به زودی با انتخاب کارگردان، برای درخواست پروانه ساخت ارائه می‌شود. این فیلم جذاب، اردیبهشت ١٣٩٩ وارد مرحله پیش تولید می‌شود.

 

اسامی بازیگران فیلم ایرانی کرونا

این فیلم هنوز در مرحله نگارش فیلمنامه است و هنوز بازیگرانی که قرار است در آن به ایفای نقش بپردازند، مشخص نشده اند. با منتشر شدن لیست رسمی بازیگران کرونا، این بخش به روز رسانی خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

نظرات