بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال فاصله ها +‌عکس و داستان

0

سریال فاصله ها ، سریال ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی زاده که در سال ۸۹ در قالب ۳۷ قسمت ساخته و برای اولین بار از شبکه سوم پخش شد. رسانه ملی حالا قرار است بار دیگر این سریال از آی فیلم در اریبهشت ۱۴۰۳ پخش کند. در این سریال بازیگرانی حسن جوهرچی (فرهاد)، بهاره افشاری (بیتا)، پندار اکبری (نیما )، شهرام عبدلی (مهران)، فاطمه گودرزی (لیلا مشیر)، رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی (ساسان)، مریم کاویانی (مرضیه)، ارسلان قاسمی (وحید)، شاهرخ استخری (سعید)، دانیال حکیمی (محسن)، حمید شریف‌زاده (علی)، الناز حبیبی (صیا)، سوگل طهماسبی (ریحانه)، آزاده مهدی‌زاده (شیدا نامزد ساسان)، مریم معصومی (مونا)، روشنک گرامی (زهره عروس مرضیه)در نقش زهره، محمد حمزه‌ای (یاور) در آن ایفای نقش کردند. در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال فاصله ها همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال فاصله ها و بیوگرافی نقش هایشان در سریال فاصله ها با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال و زمان پخش در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال فاصله ها +‌عکس و داستان

بیوگرافی همه بازیگران سریال فاصله ها با عکس جدید

فاصله ها سریال تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول کشور ایران بوده و در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است. این سریال در همان سال از شبکه سه پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. سریال فاصله ها داستان عاشقانه و درام اجتماعی دارد که به بزهکاری نسل جوان می پردازد. در خلاصه داستان سریال، توضیحی آمده است: محسن کریمی، پدر خانواده، پس از فوت همسرش، به‌تنهایی مسئولیت تربیت دو پسر خود، سعید و وحید را برعهده دارد. این دو پسر، تفاوت سنی و شخصیتی زیادی با پدر خود دارند و همین موضوع، زمینه‌ساز اختلافات و چالش‌های متعددی در خانواده کریمی می‌شود و …

خلاصه داستان و بازیگران سریال فاصله ها + زمان پخش

اسامی بازیگران سریال فاصله ها

بازیگران سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده عبارتند از:

بهاره افشاری در نقش بیتا رحیمی، پندار اکبری در نقش نیما، شهرام عبدلی در نقش مهران، فاطمه گودرزی در نقش لیلا مشیر، رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی در نقش ساسان، مریم کاویانی در نقش مرضیه کریمی، ارسلان قاسمی در نقش وحید کریمی، شاهرخ استخری در نقش سعید کریمی، حسن جوهرچی در نقش فرهاد، حمید شریف‌زاده در نقش علی صبوری، الناز حبیبی در نقش صبا مشیر، سوگل طهماسبی در نقش ریحانه، آزاده مهدی‌زاده در نقش شیدا، مریم معصومی در نقش مونا، روشنک گرامی در نقش زهره، فریبا طالبی، پروین ملکی در نقش صاحب خانه صبا، محمد حمزه‌ای در نقش یاور که از بازیگران سریال فاصله ها می باشند.

 اسامی بازیگران سریال فاصله ها

خلاصه داستان

داستان سریال فاصله ها داستان درام اجتماعی دارد و به بزهکاری نسل جوان می پردارد. داستان سریال راویت زندگی محسن که مردی با خداست و سال‌ها پیش همسرش را از دست داده‌؛ رفته‌رفته به فاصله‌ای که میان او و دو فرزندش به وجود آمده؛ پی می‌برد. فاصله میان نگاه خود با پسرش سعید که شدیدتر است. فاصله‌ای که آنان را هر روز از یکدیگر دورتر کرده و ماجراهایی را برای آنها به هم راه می‌آورد…

خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال فاصله ها

بازیگر نقش صبا در سریال فاصله ها کیست

بازیگر نقش صبا در سریال فاصله ها کیست

الناز حبیبی بازیگر نقش صبا دختر لیلا در سریال فاصله‌ها است. او متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران ، فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد که سال ۱۳۷۶ از ۹ سالگی با فیلم دفترچه خاطرات جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی شاهرخ استخری بازیگر نقش سعيد

بازیگر نقش سعيد در سریال فاصله ها کیست

شاهرخ استخری بازیگر نقش سعيد در سریال فاصله ها متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران بازیگری شناخته‌شده در عرصه سینما و تلویزیون ایران است. او پس از اتمام تحصیلات آکادمیک، در سال ۱۳۸۱ با حضور در تئاتر “اسب‌ها” به کارگردانی محمد رحمانیان، قدم به عرصه هنر گذاشت.

علاقه و استعداد وی به بازیگری، او را به سمت گذراندن دوره‌های آموزشی زیرنظر هنرمندان برجسته‌ای مانند مهتاب نصیرپور، پیام دهکردی و هدایت هاشمی سوق داد.

بیوگرافی روشنک گرامی بازیگر نقش زهره

بازیگر نقش زهره در سریال فاصله ها کیست

روشنک گرامی بازیگر نقش زهره در سریال فاصله‌ها است. او همسر نیما و عروس مرضیه است. روشنک گرامی متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد می باشد. سریال فاصله‌هاا محصول سال ۱۳۸۹ به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با حضور جمعی از شناخته شده ترین بازیگران ایرانی است.

بازیگر نقش وحید در سریال فاصله ها کیست

بازیگر نقش وحید در سریال فاصله ها کیست

  • ارسلان قاسمی بازیگر نقش وحید فاصله ها از بازیگران جوان سینما، تلویزیون و تئاتر در سن هشت‌ سالگی با بازی در سریال “در چشم باد” به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، قدم به عرصه بازیگری گذاشت و مسیر پرفروغی را در این حرفه آغاز کرد. او در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور در نقش کودکی بنیامین ظاهر شد و با بازی درخشان خود، نام خود را در میان مخاطبان تلویزیون جا انداخت.

آزاده مهدی‌ زاده بازیگر نقش شیدا در سریال فاصله ها کیست

بازیگر نقش شیدا در سریال فاصله ها کیست

آزاده مهدی زاده بازیگر نقش شیدا ، نامزد ساسان در سریال فاصله‌ها است. آزاده مهدی زاده متولد ۸ آذر ماه سال ۱۳۶۳ در تهران ، فارغ التحصیل رشته گرافیک بود می باشد. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ با سریال فقط به خاطر تو آغاز کرد و سال ۱۳۸۵ با سریال نرگس بیشتر شناخته شد.

بازیگر نقش یاور در سریال فاصله ها کیست؟

بازیگر نقش یاور در سریال فاصله ها کیست؟

محمد حمزه ای بازیگر نقش یاور دوست سعید در سریال فاصله‌ها است. محمد حمزه ای کارگردان و بازیگر اهل ایران است. او دارای مدرک کارشناسی سینما است.وی فعالیت حرفه ای خود در عرصه سینما را با برنامه ریزی و دستیاری کارگردان آغاز کرده و در بیش از سی فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی مختلف با فیلمسازانی چون ایرج کریمی، فرزاد مؤتمن، محمدحسین لطیفی، حجت قاسم زاده اصل، علیرضا امینی، سعید ابراهیمی فر و … همکاری داشته است.حمزه ای درکارنامه هنری خود کارگردانی بیش از بیست فیلم کوتاه، نیمه بلند و تلویزیونی را به ثبت رسانده و جوایز متعددی از جشنواره های داخلی چون فیلم کوتاه تهران، نهال، یاس و رضوی دریافت کرده است.او سال ۱۳۹۵ نخستین فیلم سینمایی خود آذر (فیلم) را با بازی نیکی کریمی و هومن سیدی مقابل دوربین برده است.

بازیگران

معرفی کلی

سریال فاصله‌ها محصول سال ۱۳۸۹ یکی از قدیمی ترین سریال‌های دهه ۸۰ تلویزیون ایران بشمار می‌رود که در همان زمان، طرفداران بسیاری را به پای تلویزیون نشاند. این سریال به کارگردانی حسن فتحی و با فیلمنامه‌ای از امیر قاجار، در ۲۶ قسمت روی آنتن رفت و با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شد.

دیگر عوامل

نویسنده: مسعود بهبهانی‌نیا، جانشین تولید: محمود مقدسی، تصویربردار: سهیل نوروزی، تدوین: امین عابدی، موسیقی: آرمان موسی‌پور، صدابردار: مهدی آزادی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی، دستیار اول كارگردان: امیر سلیمانی، برنامه‌ریز: محمد حمزه‌ای، دستیار دوم كارگردان: علی مرعشی، دستیار سوم كارگردان: هدیه نصیری، منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه، تصویربردار پشت صحنه: مهدی حیدری، عكاس: ایران انتظام، مدیر مالی: محبوبه بختیاری، روابط عمومی: طیبه محمدی رهنما، پشتیبانی: سید مجتبی مؤمنی، مشاور فیلمنامه:محمدرضا شجاعی، مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

زمان پخش سریال فاصله ها

زمان پخش سریال فاصله ها

شبکه آی فیلم قرار است با سریال فاصله‌ها به استقبال اردیبهشت ۱۴۰۳ برود این سریال در فالب ۳۷ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از حوالی ساعت ۲۰:۰۰ بر روی آنتن صداوسیما می رود.

نظرات