بهترین و جدیدترین مدل روسری ۲۰۱۸

0

بهترین و جدیدترین مدل روسری ۲۰۱۸

مدل روسری : لباس پوشیدن و آرایش کردن باید به زیبایی و جذابیت شما کمک کند؛ اساسا هدف از مد و آرایش همین است. اما گاهی برخی از ما به‌ نحوی آرایش می‌کنیم و لباس می‌پوشیم که ما را سال‌ها مسن‌تر از سن واقعی مان نشان می‌دهد. حتی گاهی پا را فراتر نهاده و طوری در مجالس و مهمانی‌ها حاضر می‌شویم که خنده‌دار است یا توی ذوق می‌زند.

تمام تلاش‌مان را هم می‌کنیم تا زیبا و جوان به‌نظر برسیم و برای این هدف پول زیادی هم می‌پردازیم‌، اما نتیجه معکوس است. بهتر است به‌جای هزینه زیاد برای آرایش و لباس‌تان، به این بیندیشید که چند ساله هستید و چه چیزی مناسب شماست.

مدل روسری

ست کردن لباسها

اگر می‌خواهید با مد روز پیش بروید به شما پیشنهاد می‌کنیم به‌دنبال گزینه‌هایی مثل چرم، الگوهای نظامی، الگوهای گلدار تیره و لباس‌هایی با برش‌های باریک‌تر مانند شلوارهای دست‌دوخت باشید. در غیر این‌صورت باید بپذیرید لباسی که می‌خرید را چند ماه می‌توانید استفاده کنید وگرنه دِمُده به‌نظر خواهید رسید.

مدل روسری

انتخاب رنگ مناسب روسری

شال و روسری از ارکان جدایی ناپذیر لباس خانم ها محسوب میشود که همیشه باید مدل های جدید و شیک شال و روسری را برای خود تهیه کنند ، چرا که شال و روسری به همراه مانتو ، بیشترین نگاه را به سمت خانم ها جذب میکند.

مدل روسری

رنگ های مناسب برای انتخاب شال و روسری به همراه مانتو بسیار زیاد است ، اما باید به این نکته دقت کرد که اگر شما میخواهید یک روسری و یا شال طرح دار برای خود انتخاب کنید ، بهتر است آن را به همراه مانتوهای تیره رنگ بپوشید تا زیبایی شال و روسری بر روی سر شما چند برابر شود . اگر میخواهید روسری ساده بدون طرح انتخاب کنید بهتر است آن را با مانتو رنگی و یا طرح دار بپوشید تا جذابیت ست لباس های شما افزایش یابد. در بهار و تابستان باید سعی کرد لباس های شادتر پوشید.

مدل بستن روسری ساده یکی از انواع روش های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها برای گره زدن روسری است که این مدل می تواند فرم زیبا و متفاوتی را به گره روسری شما بدهد.

عکس مدل روسری ۲۰۱۸

مدل روسری     مدل روسری

عکس مدل روسری ۹۷

مدل روسری

مدل روسری

مدل روسری

عکس جدیدترین مدل روسری

مدل روسری

مدل روسری

مدل روسری

عکس بهترین مدلهای روسری

مدل روسری

مدل روسری

مدل روسری

مدل روسری دخترانه

مدل روسری

مدل روسری

مدل روسری

مدل روسری جدید

مدل روسری

مدل روسری

مدل روسری

مدل روسری

 

نظرات