خلاصه داستان و بازیگران سریال گسل ۲ + زمان پخش

1

گسل، سریال تلویزیونی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی می باشد. این مجموعه سال ۹۶ در قالب سریال ۴۰قسمتی از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفت. حالا بعد از دو سال خبر پخش فصل دوم این سریال از تلویزیون آمده است. در ادامه مطلب به معرفی فصل دوم سریال گسل و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و بازیگران سریال گسل ۲ + زمان پخش

 

خلاصه داستان

خلاصه فصل اول این سریال در رابطه با فردی به نام محسن اعتبار (بیژن امکانیان) معاون وزیر منابع و انرژی‌های پاک (معادل وزارت نیرو) بود که وی در پی رسوایی مربوط به سد کوروچ، داوطلبانه از سمت خود استعفا می‌کند اما در این بین به ناگاه متوجه توطئه‌ای بزرگ می‌شود. او به همراه محافظش ارشیا مبتنی (سام درخشانی) در راه پرده برداری از این توطئه، درگیر موقعیت‌هایی طنز می‌شود.

خلاصه داستان

علیرضا بذرافشان درباره داستان سریال گسل ۲ گفته است: ” در فصل دو ماجرای کمدی سیاسی که در فصل یک به تصویر کشیده شد را به سمت وقایع روز بردیم و اتفاقاتی که در این مدت در بخش سیاسی کشور افتاد،‌ مبنای اصلی قصه ما را تشکیل داد. “

بیژن امکانیان و فلور نظری

وی در ادامه همین موضوع بیان داشت: ” معضل اصلی که این روزها در فضای سیاسی اجتماعی با آن مواجه هستیم بحث “آقازادگی” است و بر همین اساس ما نیز قصه اصلی “گسل ۲ ” را روی فساد، آقازادگی و رانت‌هایی که آقازاده‌های مقام‌های دولتی از آنها استفاده می‌کنند، پایه‌ریزی کردیم.”

اسامی بازیگران سریال گسل

اسامی بازیگران

 

دیگر عوامل

کارگردان: علیرضا بذر افشان، نویسنده: علیرضا بذر افشان و مهدی شیرزاد، تهیه کننده: محسن چگینی

گسل 2

 

زمان پخش سریال گسل ۲

علیرغم خبرهایی مبنی بر تولید مجموعه تلویزیونی “گسل ۲” به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی علیرضا بذرافشان تولید این سریال در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. با خبر پخش این سریال از تلویزیون، این قسمت بروز رسانی خواهد شد.

 

 

1 دیدگاه در “خلاصه داستان و بازیگران سریال گسل ۲ + زمان پخش

  1. امید گفت:

    کلا لغو شد ساختنش
    پس کی میسازین؟

نظرات