مشخصات فنی و عکسهای هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

2

مشخصات فنی و عکسهای هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ چیزی بیشتر از یک فیس‌لیف ملایم را به کار برده است. در این مدل ما شاهد نمای روبه‌روی کاملا متمایز هستیم، که چراغ‌ها در شکل‌دهی آن موثرند. با وجود لایه‌های استتاری، تغییر شدید این نمای جلو در این خودرو کاملا محسوس است.

همانطور که در تصاویر نیز قابل مشاهده می‌باشد، تمام شاخصه های جدید طراحی سانتافه ۲۰۱۹ برگرفته از کراس‌اوور نو ظهور هیوندای یعنی کونا می‌باشد. چراغ‌های روز (daylight) هیوندای سانتافه جدید مشابه برادر کوچکتر خود به صورت جداگانه و مستقل از چراغ‌های روشنایی اصلی طراحی و جانمایی شده اند. همچنین در طراحی جدید این شاسی بلند محبوب کره‌ای ما شاهد جلوپنجره آبشاری شکل هستیم که در تمامی محصولات جدید هیوندای دیده می‌شود.

هیوندای سانتافه 2019

ابعاد هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

نسل چهارم سانتافه از نظر ابعاد نیز بزرگتر شده است. طول این خودرو ۴۷۷ سانتی متر، عرض آن ۱۸۹ سانتی متر و فاصله محوری آن نسبت به قبل بیشتر شده است. طبق گفته هیوندا فضای کابین سانتافه جدید بیشتر و دید آن به بیرون بهتر شده است.

هیوندای سانتافه 2019

نمای ظاهری هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

برجستگی‌ها و خمیدگی‌ها در قسمت گلگیر‌ها سانتافه ۲۰۱۹ بیشتر خواهد شد، البته به نظر رینگ‌های خیلی بزرگ در روشنایی روز زیاد دوست داشتنی نخواهند بود. به نظر می‌رسد فاصله محورها از هم در این مدل بلندتر شده است، و خط طراحی سقف خودرو به آرامی و با شیبی ملایم به سمت عقب ادامه دارد. و سرانجام در قسمت انتهای خودرو چراغ‌های عقب با طراحی جدید، سپر جدید و همچنین سراگزوزهای دوتایی را داریم.

سانتافه جدید نیز در دو نسخه ۵ نفره و هفت نفره تولید خواهد شد. تمامی نسخه‌ها نیز در مدل پایه به‌صورت دیفرانسیل جلو و با امکان سفارش انتقال نیرو به هر چهار چرخ یا AWD ارائه می‌شوند.

طبق اطلاعات انتشار یافته در صفحات رسمی شرکت هیوندای، پیشرانه توربودیزل ۲ و ۲٫۲ لیتری همراه با پیشرانه بنزینی ۲٫۰ لیتری توربوشارژ در سیستم محرکه استفاده خواهد شد. صرف‌ نظر از نوع پیشرانه انتخابی، جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۸ سرعته قدرت را به هر دو محور خودرو منتقل می‌کند.

هیوندای سانتافه 2019

سیستم هشدار حضور سرنشین برای اولین بار

امکان مدیریت عملکرد خودرو با گوشی موبایل ، سیستم پاسخگویی به فرامین صوتی ، سیستم هشدار/ترمز اتوماتیک دنده عقب که بطور اتومات پیش از برخورد با موانعی که در پشت خودرو قرار داشته و از دید راننده پنهان است اقدام به ترمزگیری می‌نماید، سیستم کمکی خروج امن که در صورت باز کردن هر‌یک‌از دربهای عقب توسط سرنشینان و نزدیک شدن باشد هشدار می‌دهد و همچنین سامانه هشدار حضور سرنشین در صندلی عقب که بیشتر‌برای رانندگان فراموشکاری که کودک یا حیوان خانگی را در ردیف عقب فراموش کرده و اقدام به ترک‌خودرو میکنند برای اولین بار در نسل جدید سانتافه به مشتریان ارائه میشود.

عکسهای هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

هیوندای سانتافه 2019   هیوندای سانتافه 2019  هیوندای سانتافه 2019

2 دیدگاه در “مشخصات فنی و عکسهای هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

  1. Bill gates گفت:

    سانتافه فقط برای اونایی که نفر زیادن بدردشون میخوره اتاقش بزرگه و گرنه سرعتش خیلی نیست و بعضیام بخاطر اسمش میخرن کسی میدونه ۲۰۱۹ چقدره؟

  2. amir گفت:

    من سانتافه خریدم انتظار داشتم بابت پولی که دادم شاسی اس یو وی داشته باشم یعنی هم نیاز جاده ای هم نیاز جاده ای ام رو بر طرف کنه اما تو گل همیشه گیر می کردم زمستونا برف تو کوچه می ومد چهار تا چرخ می رفت رو برفا و فقط یه دو چرخ هرز می چرخید و با هزار تا بدبختی هل می دادیم برش می گردوندیم پارکینگ یعنی عملا ۲۵۰ میلیون فوت شده بود تازه یه بار با برادرم که کورس گذاشتیم از پژو پارسش واقعا عقب موندم ..فروختم و ام جی جی اس خریدم که نه اینکه تو برف گیر میکنم تو جاده با قدرت فوق العاده همه ماشینا رو عقب می زنه و بعضی وقتا دلی هم به طبیعت می زنم یعنی سیستم قفل چرخ هرزگرد داره با نصف قیمت و صدای داخل اطاق سانتافه که رو مخم بود رو نداره . الانم که سانتافه سیصد و خورده ای هست و اقعا به نظرتون چه توجیهی داره خرید این ماشین وقتی جنس درجه یک چین جایی برای صحبت باقی نمی ذاره .

نظرات