زمان دقیق واریز سود سهام عدالت ۹۶

0

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت ۹۶

زمان واریز سود سهام عدالت : سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که مشمولان سهام عدالت برای ورود شماره شبای بانکی خود کماکان فرصت دارند، اعلام کرد: توزیع سود سهام عدالت تا پایان شهریور میان مشمولان صورت خواهد گرفت.

زمان واریز سود سهام عدالت

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پیرو خبرهای منتشر شده تحت عناوینی چون “پرداخت سود سهام عدالت از آبان یا آذر امسال ” سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریز‌ی صورت گرفته قرار است بخشی از سود سهام عدالت مشمولان تا پایان شهریور امسال میان دهک‌های مختلف سهام عدالت توزیع شود که از این جهت نیز مطلب منتشر شده توسط برخی رسانه ها مبنی بر عدم واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان در نیمه نخست امسال بدون اساس بوده و رد می‌شود.
همچنین مشمولان سهام عدالت هنوز برای ثبت شماره شبای بانکی خود فرصت دارند، بر این اساس به منظور دریافت سود سهام عدالت خود، شماره شبای بانکی خود را در سامانه این سهام به نشانی www.samanese.ir وارد کنند.

سهام عدالت بزودی آزاد می‌شود

وزیر اقتصاد با اعلام اینکه اصل سهام عدالت در آینده نزدیک آزاد خواهد شد گفت: سود سهام عدالت سال مربوط به سال مالی ۹۵ شرکتهای سبد سهام عدالت پس از پایان مجامع این شرکت میان مشمولان توزیع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ علی طیب نیا در حاشیه نشست هیات دولت گفت: سود سهام عدالت سال مربوط به سال مالی ۹۵ شرکتهای سبد سهام عدالت متعلق به ۵۰ میلیون سهامدار است که پس از برگزاری مجامع این شرکت میان مشمولان توزیع می‌شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: طبق قانون، ۱۰ سال برای پرداخت اقساط سهام عدالت زمان تعیین شده و سال ۹۵ سال پایانی آن بود و حالا در مرحله نهایی و آزادسازی سهام عدالت قرار گرفته‌ایم.
وی اضافه کرد: هر یک از سهامداران عدالت خود می‌دانند که صاحب چه میزان از این سهام شده‌اند و اگر بخواهند مالک بقیه آن شوند باید مبلغی را بابت تسویه اقساط باقی‌مانده این سهام بپردازند.

 

نظرات