عکسهای حماسه کوهستانی زیباترین مدل دختر افغانی

0

عکسهای حماسه کوهستانی زیباترین مدل دختر افغانی

خانم حماسه کوهستانی یک دختر مدل افغانی و زیباترین دختر افغان میباشد که در حال حاضر با برندهای زیادی همکاری میکند و این دختر زیبای افغانی در اینستاگرام طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

حماسه کوهستانی یک دختر دو رگه انگلیسی افغانی میباشد که در سال ۲۰۰۵ توانست لقب ملکه زیبایی انگلستان را از آن خود کند و در حال حاضر نیز بعنوان یک مدل و اینفلوئنسر فعالیت میکند.حماسه از تاجیک‌ هاي پارسی‌ زبان افغانستان است.

حماسه در سن ۱۸سالگی و در ۳ سپتامبر ۲۰۰۵ پس از رقابت دو روزه در المپیا تئاتر لیورپولگ از بین ۴۰ مسابقه‌ دهنده بعنوان ملکه زیبایی انگلستان انتخاب شد. حماسه کوهستانی در هانسلو در مدرسه لمپتون بعنوان دانش‌آموز ممتاز تحصیل کرد ودر حال حاضر در کالج آکسبریج مشغول به تحصیل است.

وی همچنین پس از این مسابقه درسال ۲۰۰۶ در مسابقه دوشیزه دنیا شرکت کرد و به دوره نیمه‌نهایی راه یافت. حماسه از سوی خانه مد آسیا لقب دوشیزه مایا را گرفت.

حماسه کوهستانی

بیوگرافی حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی در تاشکند ازبکستان پس از این‌که پدرش و مادرش وادار به سفر از افغانستان شده بودند بدنیا آمد. پدرش خوشحال و مادرش لیلا افغان‌ هاي آزادی‌ خواهی بودند که پس از به قدرت رسیدن طالبان درسال ۱۹۹۶ میلادی وادار به ترک افغانستان شدند.

وی در زمان ترک افغانستان حدود ۱۰ سال سن داشت و به گفته خودش خاطرات تلخی از جنگ‌هاي داخلی افغانستان که باعث از بین رفتن بسیار از مردم افغانستان شد دارد. او در حال حاضر در ساوت‌ هال لندن زندگی ميکند. به گفته او مردم وقتی مرا ميبینند باور نمی‌کنند که یک مسلمان و اهل افغانستان هستم زیرا ميپرسند پس چرا روسری بر سر ندارم.

حماسه کوهستانی به شش زبان شامل انگلیسی و روسی و زبان مادری‌ اش پارسی بطور روان سخن ميگوید. او به کمک مادرش لیلا کوهستانی موسسه‌اي خیریه به نام “بنیاد روشنی” تاسیس کرد تا برای زنان و کودکان بی بضاعت افغانستان کمک کند.

او بعنوان فردی سبزه در پوششی در پارچه ابریشمی کرمی رنگ و جامه ابریشمی برنده شد. او بعد ها گفت در وقت برنده شدن آن‌قدر شوکه نشده بودم چون روی خودم اعتماد داشتم اما هنوز هم شما نميتوانید تصور کنید که همان حالت بر شما اتفاق بیفتد.

بهمین خاطر وقتی اعلام کرد که من برنده شده‌ ام با خودم فکر کردم شاید اشتباه شنیده‌ ام. دعا ميکردم اشتباه نکــرده باشند اما لحظه‌ اي طول کشید تا متوجه شوم. او همچنین گفت که او خوشحال است که “تاریخ‌ ساز شده‌ است” و این‌که او مشتاقانه منتظر است تا به نمایندگی از انگلستان در مسابقات دوشیزه جهان نیز شرکت کند.

وی همچنین پس از حمایت خانه مد آسیا «به انگلیسی: Asian Fashion House» بعنوان دوشیزه مایا شناخته شد و گزارش شده بود که پیشنهادی برای بازی در قسمتی از یکی از فیلم‌ هاي بالیوود به او پیشنهاد شده بود.

حماسه در مسابقه انتخاب ملکه زیبایی انگلستان بر دختر مسلمان دیگری به نام سارا مندلی که ۲۳سال داشت پیشی گرفت. به گزارش پارس ناز سارا نیز از بخت‌هاي این مسابقه بود، اما “شورای مسلمانان شهر لیورپول” به این دلیل که شرکت کنندگان در رقابت های ملکه زیبایی در مراحلی باید لباس هاي نیمه لخت بپوشند وی را از ادامه مسابقه باز داشتند.

خانم کوهستانی در دسامبر ۲۰۰۵ از در مسابقه دوشیزه جهان به نمایندگی از انگلستان شرکت کــرد اما باوجود انتخاب بعنوان یکی از بهترین ها نتوانست به دور نیمه‌ نهایی راه پیدا کند.کوهستانی در مجله نوجوان عادی در مه ۲۰۰۶ ظاهر شد.

عکسهای حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی

حماسه کوهستانی

نظرات