زمان و آدرس نمایشگاه بهاره تهران برای عید سال ۹۹

17

زمان و مکان نمایشگاههای بهاره ۹۹ در تهران

نمایشگاه بهاره : سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران امروز در حاشیه جلسه تنظیم بازار گفت: با توجه به مصوبات وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار، برگزاری نمایشگاه‌های بهاره به استان‌ها محول شده تا استانداران در صورت نیاز، با هماهنگی اتاق‌های اصناف برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تصمیم‌گیری کنند.

نمایشگاه بهاره

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: همچنین در شهرستان‌ها فرمانداری‌ها با اتاق اصناف در خصوص نحوه برگزاری تصمیم‌گیری کنند.

رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: در جلسه امروز بسیاری از استان‌ها برای برگزاری نمایشگاههای بهاره اعلام آمادگی کردند و نمایشگاه در تهران هم در سه نقطه برگزار خواهد شد.

ممبینی با اشاره به عرضه مستقیم کالاهای اساسی از جمله مرغ و گوشت در نمایشگاه بهاره اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قیمت عرضه این کالاها در نمایشگاه بر اساس قیمت مصوب خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که علی‌رغم اینکه قیمت مصوب مرغ کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده اما شاهد عرضه آن بیش از قیمت مصوب هستیم و در این خصوص چه نظارتی صورت می‌گیرد، گفت: بازرسین وزارت صمت و اتاق اصناف ایران دائما بازار را رصد می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف ایران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نمایشگاه بهاره قرار است مرغ و گوشت از محل ذخایری که شرکت پشتیبانی امور دام تهیه کرده، عرضه شود و این کالاها با قیمت مصوب که در زمان خودش اعلام می‌شود عرضه خواهد شد و طبعاً وزارت صمت نظارت‌های لازم را بر آن خواهد داشت.

ممبینی در ادامه در خصوص کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه و نظارت بر آن بیان داشت: در دستورالعمل تهیه‌شده مقرر شده که قبل از عرضه کالاها در نمایشگاه، نمونه‌های آن مورد بازرسی قرار گیرد و نمونه پلمب شده آن کالا بعد از قیمت‌گذاری توسط کارشناسان در نمایشگاه نگهداری شود و کالاهای عرضه‌شده باید با نمونه انطباق داده شود.

وی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمایشگاه‌های بهاره در نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود و در هر استان مطابق با سیاست آن استان زمان برگزاری مشخص می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ایران قیمت مصوب مرغ را در حال حاضر ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان و اضافه کرد: در سال ۹۷ نسبت تخلفات اصناف نسبت به سال ۹۶ حجم بیشتری داشته است.

ممبینی همچنین در خصوص فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی بیان داشت: فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی با تخفیف‌های ویژه در اختیار مصرف‌کننده قرار خواهد گرفت./ فارس

نمایشگاه بهاره

فرماندار تهران:
🔹در این نمایشگاه های بهاره که از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه برگزار می شود انواع نیازهای اساسی مردم در ایام شب عید نظیر پوشاک، مایحتاج ایام پایانی سال و اقلام خوراکی نظیر گوشت قرمز، گوشت سفید و سایر کالاهای ضروری با نرخ متعارف و با نظارت دستگاه های ذیربط به شهروندان عرضه خواهد شد.

خبر فوری :

با توجه به شیوع ویروس کرونا ، برپایی نمایشگاه‌های بهاره به صورت مجازی برگزار خواهد شد

نمایشگاه‌های بهاره‌‌ای که هر ساله به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور و در چند نقطه از تهران برگزار می گردید، در سال جاری با توجه به شرایط بوجود آمده ناشی از ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بازه زمانی ۲۳ الی ۲۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.

این جشنواره همانند نمایشگاه‌های بهاره‌‌ای که هر ساله به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور و در چند نقطه از تهران برگزار می گردید، در سال جاری با توجه به شرایط بوجود آمده ناشی از ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بازه زمانی ۲۳ الی ۲۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.

مشارکت همدلانه و همزمان مردم در حفظ سلامت آحاد جامعه و همچنین حمایت از رونق کسب و کارها، استفاده از ظرفیت فروشگاه‌ های اینترنتی موجود (از جمله بازارگاه ‌ها) و به طور کلی استفاده از ظرفیت‌ های تجارت الکترونیکی توسط واحدهای صنفی فیزیکی، تخفیف ‌های ویژه، جوایز ارزنده نقدی و ‌غیر نقدی و رویکردی تحولگرایانه در خرید و‌فروش اینترنتی از مشخصه ‌های اصلی جشنواره مذکور است.

با عنایت به ضرورت جلب مشارکت تمامی ذی نفعان و نهادهای تأثیرگذار، تلاش شده تا در اجرای این جشنواره از ظرفیت ها و توانمندی ‌های آنان استفاده بهینه به عمل آید که از جمله می توان به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج اصناف و دانشجویی کشور، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اتاق اصناف ایران اشاره نمود.

لذا از اقشار مختلف جامعه دعوت به عمل می‌آید تا با مراجعه به وب سایت جشنواره بهاره مجازی به آدرس Bahar99.ir، علاوه بر آشنایی هرچه بیشتر با نحوه فعالیت و مشارکت در جشنواره، در این رویداد ملی شرکت نموده و از منافع آن بهره مند شوند.

 

زمان برگزاری نمایشگاه بهاره ۹۹

این نمایشگاه به احتمال زیاد از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ اسفند از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب در روزهای عادی و ۱۳ تا ۲۱ روزهای جمعه برگزار خواهد شد.

* آدرس نمایشگاههای بهاره تهران ۹۹

– مرکز تهران: مصلی تهران، واقع در خیابان شهید دکتر بهشتی، روبروی خیابان میرعماد

– جنوب تهران: بوستان بزرگ ولایت، واقع در انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویان

– جنوب تهران: فرهنگسرای خاوران، واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد

– غرب تهران: مجتمع تفریحی پارک ارم، واقع در اتوبان کرج، همجوار انتهای اتوبان شهید باکری
– شرق تهران: مجتمع سازمان گوشت، واقع در حکیمیه تهرانپارس، خیابان استخر

آدرس نمایشگاه های بهاره شهرستان های استان تهران

توجه : (آدرس بعضی شهرهای زیر مربوط به نمایشگاه سال گذشته میباشد در نتیجه لطفا قبل از مراجعه حضوری از برگزاری نمایشگاه امسال در این آدرس ها اطمینان حاصل کنید. )

– شهریار: سه راه انديشه شهريار (تا پايان روز ۲۵ اسفند ماه ۹۷)
– رباط کریم : خیابان ملکی ، پرند، جنب پایانه
– شمیرانات: اردوگاه شهید باهنر
– دماوند: گیلاوند ، ورزشگاه ولی عصر
– فیروزکوه: سه راه شهرک ولیعصر، سوله هلال احمر
– پاکدشت : بازار روز شهرداری
– شهر قدس: جنب ترمینال
– اسلامشهر: خیابان صیاد شیرازی
– ری: بلوار سلمان فارسی، خیابان شهدای ایرانیت
– ورامین، قرچک و پیشوا : جنب ترمینال قدیم ورامین
– ملارد: بلوار اصلی – جنب شهرداری
– بهارستان: جاده ساوه -محوطه تربیت بدنی
– پیشوا: جنب امام زاده جعفر (ع)

برای رفتن به این نمایشگاه بهاره شلوغ، میتوانید از BRT های رسالت استفاده کرده یا به خط ۱ مترو تهران رفته و در ایستگاه مصلی یا شهید بهشتی توقف کنید. به دلیل حجم بالای مراجعه به این نمایشگاه، توصیه می شود که در روزهای اولیه و ساعات آغازین نمایشگاه، مایحتاج لیست شده و مشخص خود را انتخاب و خریداری کنید.
اگر قصد مراجعه به نمایشگاه فروش بهاره غرب تهران واقع در پارک ارم دارید، میتوانید از مترو ارم سبز استفاده کنید که نزدیک محل برگزاری این نمایشگاه است. برای رفتن به نمایشگاه فروش بهاره در بوستان بزرگ ولایت نیز میتوانید هم از مترو نواب استفاده کرده و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس طی طریق کرده یا از در ایستگاه قلعه مرغی توقف کنید.

17 دیدگاه در “زمان و آدرس نمایشگاه بهاره تهران برای عید سال ۹۹

  1. مهدی گفت:

    باسلام..
    عذزمیخوام آیا فروشگاه بهاره فرهنگسرای خاوران
    درحال حاضر برگزارمیشه حضوری یاخیر؟؟؟

  2. ساناز رشیدی اقدم گفت:

    سلام میشه بگید چطوری غرفه اجاره کنیم

  3. وحید گفت:

    با سلام
    لطفا بگید چه تاریخی نمایشگاه مصلی شروع میشه ممنونم

  4. معین صالحی گفت:

    سلام روز بخیر برای شرکت در فروشگاه بهاره از کجا باید اقدام کنیم؟

  5. مهدی گفت:

    نمایشگاه فردیس امسال برگزار میشه یه نه؟

  6. افشین والی گفت:

    برای اجاره غرفه به کجا مراجعه کنیم؟

  7. محمد گفت:

    برای اجاره غرفه به کجا مراجعه کنیم؟

  8. فا گفت:

    خوب ارم نبود برید مصلی چه فرقی میکنه

  9. جواد فراهانی گفت:

    خواهش میکنیم از مسئولان امسال نمایشگاه ارم برگزار بشه رحم کنید به مردم ما مثل شما ها نیستیم بریم خارج از کشور خرید کنیم ما با حقوق کارمندی میچرخیم تو نمایشگاه ها دنبال جنس ارزون …
    ارم همجوره بهتر از نمایشگاه های دیگه اس

  10. مصطفی گفت:

    نمایشگاه ارم خیلی خوب بود هم پارکینگ بزرگ هم تنوع واجناس کامل داشت
    حیف شد که امسال نیست

  11. شایان گفت:

    سلام
    دقت کنین میبینین که واضح توضیح دادن من نرفتم ارم

  12. aria گفت:

    خسته نباشید وقتی چندهزارنفربه دلیل برگذارشدن یانشدن تاپارک ارم رفتن ودست خالی برگشتن اون موقع شاید مسءولین تصمیم قطعی بگیرند که جشنواره بهاره ارم برگذاربشه یانشه!ولی من پیشنهادمی کنم خودشون خسته نکنند بزارن بعدازعیدتصمیم بگیرندواسه برگذاریش

  13. نوریان گفت:

    امروز ۱۶ اسفند هست و من به خاطر اطلاع رسانی اشتباه شما مجبور شدم مسافت زیادی رو تا پارک ارم برم برای نمایشگاه ولی هیج نمایشگاهی نبود و وقتی از نگهبان اونجا سوال کردم گفتن فعلا مشخص نیست چه تاریخی شروع به کار کنند .لذا فکر میکنم بهتر باشه قبل از هر نوع اطلاع رسانی اول مطمئن باشین و بعد خبری رو بزارین .. و هدفتون صرفا بالا بردن بازدید کننده های سایتتون نباشه .

    1. حرف تازه گفت:

      دوست عزیز لطفا خبر را مجدد بخوانید داخل خبر نوشته شده که فقط سه نمایشگاه مصلی – بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران برگزاری شان قطعی شده و برگزاری نمایشگاه پارک ارم و مجتمع سازمان گوشت هنوز قطعی نشده است.

  14. مریم گفت:

    عالیه.ممنون از راهنماییتون

  15. عطیه گفت:

    مرسییی

  16. توانا گفت:

    خیلی ممنون از اطلاعات کاملتون

نظرات