نحوه فعال کردن هدیه مکالمه رایگان روز تولد همراه اول

1

نحوه فعال کردن هدیه تولد همراه اول

هدیه تولد همراه اول : همانطور که اطلاع دارید همراه اول تمام ماههای سال به متولدین هر ماه ۲۴ ساعت مکالمه رایگان به عنوان هدیه تولد به مشترکان خود ارائه میکند. ما در این مطلب نحوه فعال کردن این هدیه را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد که در ادامه مطلب میتوانید ملاحظه فرمایید

هدیه تولد همراه اول

هدیه تولد همراه اول

مشترک گرامی تولدت مبارک!
در روز تولدتان میتوانید یکی از دو مورد زیر را به انتخاب خود از همراه اول هدیه بگیرید:
۱- ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه
۲- ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه ای (معادل ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه + ۲۰۰ مگابایت اینترنت)

نحوه فعال کردن هدیه تولد همراه اول

هدیه تولد بر روی سامانه جامع خدمات همراه اول (کد *۱۰# و پیامک به ۹۸۱۰+)، با کد ۴۱ به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ارائه می شود. کدهای دستوری جهت برخورداری از این سرویس در جدول زیر خلاصه شده است:

هدیه تولد همراه اول

مشترکین برای دریافت هدیه می بایست در روز تولدشان به انتخاب خود عدد ۴۱۱ یا ۴۱۲ را به سرشماره پیامکی ۹۸۱۰+ بفرستند یا یکی از کدهای *۱۰*۴۱۱# یا *۱۰*۴۱۲#را شماره گیری کنند. همچنین امکان دریافت راهنمای هدیه، و بررسی روز تولد ثبت شده در سیستم، با ارسال عدد ۴۱۹ به سرشماره پیامکی ۹۸۱۰+ یا شماره گیری کد *۱۰*۴۱۹#امکان پذیر است.

همچنین دریافت هدیه تولد از طریق اپلیکیشن یا وب سایت همراه من بخش خدمات من/ طرح های تشویقی امکان پذیر است.

قوانین کلی

بسته هدیه تولد به کلیه مالکین سیم کارت های دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی معوقه) و اعتباری (به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دوطرفه و سلب امتیاز) ارائه می شود. همچنین مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند.
مالکین سیم کارت های دائمی و اعتباری، می بایست در روز تولد خود کددستوری مربوط به فعال سازی بسته هدیه مکالمه را شماره گیری کنند. به عبارت دیگر درخواست هایی که قبل از ساعت ۰۰:۰۰ و بعد از ساعت ۲۳:۵۹ تاریخ تولد ارسال شوند، مورد قبول قرار نمی گیرند.
بسته هدیه مکالمه تا ۲۴ ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود. به بیان دیگر با دریافت این بسته کلیه مکالمات درون شبکه مشترک تا ۲۴ ساعت پس از زمان فعال سازی، رایگان خواهد بود.
به طور مثال مشترکی که در ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه روز تولد خود اقدام به فعال سازی بسته هدیه نماید، می تواند تا ساعت ۱۰:۲۱ روز بعد مکالمات درون شبکه رایگان داشته باشد
با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه ای امکان دریافت تمامی بسته های موجود در باشگاه فراهم می باشد، همچنین امتیازات اختصاص یافته به مشترکین تا پایان سال بعد اعتبار دارد و پس از آن منقضی می گردد.

1 دیدگاه در “نحوه فعال کردن هدیه مکالمه رایگان روز تولد همراه اول

  1. حسین بومدی گفت:
    1
    1

    واقعا جالب وعالی می‌باشد تشکر

نظرات