بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر از سینما تا بوکس و همسرش + عکس های جنجالی جدید

0

تینا آخوندتبار | بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر از سینما تا بوکس و همسرش + عکس های جنجالی جدید

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور و همسرش از بازیگری تا بوکس همراه با عکس های جدید تینا آخوندتبار بازیگر سابق سینمای ایران از شروع تا خداحافظی با بازیگری و زندگینامه و مسابقات تینا آخوندتبار و مصاحبه اخیر او درباره زندگی بازیگری و ورزشی تا ماجرای ازدواج و همسرش و تراشیدن مو در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

تینا آخوندتبار

  • نام اصلی: تینا آخوند تبار (tina akhondtabar)
  • زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون
  • تولد: ۵ خرداد ۱۳۶۶ – اسلامشهر تهران
  • ملیت: ایرانی
  • پیشه: بازیگر و بوکسور
  • سال‌های فعالیت تینا آخوند تبار: از ۱۳۸۸ تاکنون

تینا آخوندتبار بازیگر

بیوگرافی تینا آخوندتبار و همسرش(tinaakhondtabar)

تینا آخوندتبار متولد ۵ خرداد ۱۳۶۶ در محله اسلامشهر تهران است. او بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت. اما در سال های اخیر با سینما و بازیگری خداحافظی کرده و وارد عرصه ورزش و رشته بوکس شده است. تینا آخوندتبار را حالا به عنوان بوکسور می شناسند و سال هاست که در زمینه بازیگری فعالیت ندارد.

تینا آخوندتبار (زاده ۵ خرداد ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. تینا آخوند تبار مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود و پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید.

تینا آخوندتبار بازیگر

تینا آخوندتبار بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید. تینا آخوند تبار دوره آموزش گریم هم دیده است و در نقاشی هم حرفی برای گفتن دارد. تیتا آخوند از لحاظ چهره کمی شبیه الناز شاکردوست میباشد و همچنین عده ای تینا آخوندتبار را شبیه به یکی از بازیگران بالیوود میدانند.

 فیلم های سینمایی تینا آخوند تبار

سال نام فیلم سمت کارگردان
۱۳۸۸ طلاق به سبک ایرانی بازیگر فرید کلهر
۱۳۸۹ هر چی خدا بخواد بازیگر نوید میهن‌دوست
۱۳۸۹ آزادراه (فیلم) بازیگر عباس رافعی
۱۳۹۰ خودزنی (فیلم) بازیگر احمد کاوری
۱۳۹۱ رسوایی (فیلم) بازیگر مسعود ده‌نمکی
۱۳۹۱ متل قو (فیلم) بازیگر مسعود نوابی
۱۳۹۳ باج بازیگر بهمن گودرزی

سریال های تینا آخوند تبار

سال نام فیلم سمت کارگردان
۱۳۹۱ دختران حوا (مجموعه تلویزیونی) بازیگر حسین سهیلی‌زاده
۱۳۹۱ دیوار (مجموعه تلویزیونی) بازیگر سیروس مقدم

 

صفحه اینستاگرام تینا آخوندتبار : @tinaakhoondtabar

 

تینا آخوندتبار بازیگر

ورزش بوکس

تینا آخوند تبار که در یک سال گذشته در هیچ سریال و فیلم سینمایی ایفای نقش نکرده این روزها در رینگ مسابقات بوکس بانوان مبارزه می کند.

مصاحبه خواندنی جدید تینا آخوندتبار

بازیگری شغل من است

خب این برای خیلی ها سوال است که من ورزشکار هستم یا بازیگر، باید بگویم هر جفتش. بازیگری که شغل من است اما ورزش حالم را خوب می کند. ورزش می کنم تا با اعتماد به نفس بیشتری جلوی دوربین بروم. تا شخصیت یک قهرمان در فیلم را به خوبی بازی کنم. من تمام تلاشم این است؛استفاده از ورزش برای اینکه در سینما حرفی برای گفتن داشته باشم.

خداحافظی تینا آخوندتبار از سینما

من هنوز هم در سینما هستم و فعالیت می کنم. از نظر من سینما یک رسانه است. رسانه ای که می شود در آن استعداد، حرف، شخصیت و چیزی که در زندگی شخصی یاد گرفتی را به خیلی‌ها یاد بدهی. تجربه شخصی می‌تواند یک تلنگر مهم باشد که چیزی را به دیگری یاد بدهد.

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر از سینما تا بوکس و همسرش + عکس های جنجالی جدید

عاشق بوکس هستم

بوکس آرامم می کند. عاشقش هستم در این ورزش خودم را تخلیه می کنم. نمی دانم چرا اینجا همه فکر می کنند که بوکس یک ورزش مردانه است اما من بوکس را دوست داریم. بیایید دیگر این ورزش را جنسیتی نکنیم. من اینجا هستم و شاید به خاطر من یک دختر نوجوان به بوکس بیاید، رشد کند و در سال های بعد برای ایران افتخار بیاورد.

مگر سینما فقط آدم خوشگل می خواهد؟

می پرسید که اگر اتفاقی برایم در بوکس بیفتد باید قید سینما را بزنم؟ نه! چرا این حرف ها را می زنید؟ مگر سینما فقط آدم‌های خوشگل با چهره زیبا نیاز دارد؟ سینمای ما الان به یک آدم قوی نیاز دارد تا یک بازیگر خوش‌ چهره. چهره در سینما لازم است ولی کافی نیست. برای بازیگری، من چهره داشتم ولی اگر این به تنهایی کافی بود، به همان کفایت می‌کردم. قیافه برای من کافی نبود.

تینا آخوندتبار: بچه اسلامشهرم، نه بچه پولدار!

بچه پولدار نیستم. خانواده من هنوز هم در اسلامشهر زندگی می کنند.خودم هم خوانده ام که این چیزها را نوشته اند.پدرم در اسلامشهر فرش فروشی داشت و همان جا هم مانده است اما این را هم بگویم که از لحاظ اقتصادی در وضعیت بدی قرار نداریم.بچه پولدار نیستم اما همیشه زندگی خوبی داشته ایم.

هر چه در سینما پول در آوردم خرج شد!

من پول ۱۰ سال کار در سینما را خرج کردم و تمام شد. برایم مهم نیست که چه پول زیادی از دست دادم. من با شروع بوکس، هیچ امکاناتی نداشتم. با استاد اولم، در پارک تمرین می‌کردم اما مجبور شدم باشگاهی برای تمرین مهیا کنم که هزینه داشت.در بوکس اصلاً لابی نداشتم، خانه و ماشینم را فروختم و رفتم یک کشور دیگر تمرین کردم و با چیزی که خودم داشتم دنبال هدفم رفتم. از آدم‌های ارتباط‌دار و لابی هم هیچ‌گاه استفاده نکردم. در سینما هم همین‌طور.

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر از سینما تا بوکس و همسرش + عکس های جنجالی جدید

پیشنهاد بی شرمانه همه جا هست!

لابی هم در بوکس هست هم در سینما. مگر می‌شود نباشد؟ مافیا از قدرتش استفاده می‌کند اما من تا حالا با این افراد کار نکردم که پایم را روی کسی بگذارم و بالا بروم. هرچه دارم را خودم ساختم.می‌گویند در حوزه سینما، پیشنهاد بی‌شرمانه و… مرسوم است. من می خواهم بگویمهمه جا هست. مثلاً در حوزه هواپیمایی نیست؟ همه می‌گویند میهماندارها این کار و آن کار را می‌کنند. پرستارها را می‌گویند با دکترها رابطه دارند. بستگی به خودت دارد که بخواهی چه آدمی را زندگی کنی. آدمی که حاضر است برای رسیدن به هدف هر کاری کند، سرانجام به هدفش نمی‌رسد. وقتی یاد بگیری در وجودت چیز دیگری هم هست که بیشتر از جسمت ارزش دارد، تن به هر کاری نمی‌دهی. مگر اینکه خودت دوست داشته باشی.

آرزوی تینا آخوندتبار

هدف من رسیدن به کمربند جهانی در بوکس است البته به شرطی که همین‌طور که الان انگیزه دارم، کارم را ادامه بدهم. من خودم را ۳۴ ساله نمی‌بینم. برخلاف نظر خیلی‌ها، بوکس اصلاً ورزش بدنی نیست. بیش از ۵۰ درصدش ذهنی است و شاید ۴۰ درصد آن به بدن و استقامت ربط دارد. در واقع یک جورهایی مثل شطرنج است. به همین دلیل از بوکس خوشم آمده که به من قدرت استراتژی می‌دهد.

دوست دارم بوکس زنان را راه اندازی کنم

من دوست دارم بوکس زنان را راه‌اندازی کنم. یعنی تا الان کسی جلویم را نگرفته.برای من کمربند قهرمانی که برایش تمرین می‌کنم، از طلای المپیک ارزشمندتر است. اما المپیک هم برایم ارزش دارد، شاید اگر تجربه رقابت در المپیک را داشتم، تجربه‌ام مثل حریف قبلی‌ام بیشتر بود. اما اینکه بگویم ای‌کاش به المپیک می‌رفتم را هرگز نگفتم. اولین مسابقه‌ای که دادم، مسابقات بوکس حرفه‌ای بود. لذت را آنجا تجربه کردم. برای همین کمربند برایم با ارزش‌تر است اما اگر مبارزه در المپیک هم‌ بشود که چه بهتر.

MMA را دوست ندارم؛ دعوای خیابانی است

من MMA را دوست ندارم، چون سلاح بیشتری ‌داری و این مسابقات شبیه دعوای خیابانی است. اما بوکس یک مسابقه است و فایت نیست. یک بازی است. من از این ‌بازی فکری خوشم‌ آمده و از لحاظ بدنی، خودم را به سطح تاپ دنیا می‌رسانم. اما این مسابقه‌ای که بین دو آدم در دو جهان مختلف که هر کسی از خودش یک قهرمان ساخته را دوست دارم تا دعوا کردن.

عکسهای تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار چهره سینمایی ایران و البته این روزها چهره ای بیشتر ورزشی. او عاشق بوکس است و این رشته است که حالش را خوب می کند. عکس های جدید اینستاگرام او را در زیر ببینید

تینا آخوندتبار بازیگر
تینا آخوندتبار بازیگر
 تینا آخوندتبار بازیگر
تینا آخوندتبار بازیگر
تینا آخوندتبار بازیگر
تینا آخوندتبار بازیگر
تینا آخوندتبار بازیگر
تینا آخوندتبار بازیگر
تینا آخوندتبار بازیگر
تینا آخوندتبار بازیگر
عکس کودکی تینا آخوند تبار
تینا آخوندتبار بازیگر

 

نظرات