بیوگرافی و عکسهای لیلا زارع بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای لیلا زارع بازیگر سریال ممنوعه

بیوگرافی لیلا زارع

لیلا زارع بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۱ مهر ۱۳۵۹ در تهران می باشد و ۳۷ سال سن دارد.

وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی می باشد .

لیلا زارع در کلاس های نقد و بررسی فیلم و دوره های تاریخ سینما نیز شرکت کرده است .

در کلاس های تخصصی بازیگری اصلا شرکت نداشته است .

لیلا زارع

همسر لیلا زارع

لیلا زارع ازدواج نکرده و مجرد می باشد .

برخی سایت ها به اشتباه عکس های از لیلا زارع و پیام ایرانی را منتشر کرده و آنها را زن و شوهر اعلام کرده اند .

در صورتیکه این خبر کاملا اشتباه و شایعه است .

پیام ایرانی عکاس بازیگران و هنرمندان است و به زودی آثار او در کتابی بنام گلبرگ ها چاپ می شود .

لیلا زارع

زمان شروع فعالیت هنری لیلا زارع

در سال ۱۳۸۲ اولین سریال خود را بازی کرد اما این سریال به خاطر مشکلات تولیدی پخش نشد .

پس از آن در سال ۱۳۸۳ در فیلم ما همه خوبیم به ایفای نقش پرداخت و بسیار خوش درخشید .

بازی در فیلم سوپر استار در سال ۱۳۸۷ همچنین هنرنمایی در سریال ارمغان تاریکی در سال ۱۳۸۹ باعث محبوبیت او در سینما و تلویزیون شد .

لیلا زارع

سبک زندگی لیلا زارع

در خانه اش یک مزرعه کوچک دارد و انواع سبزی ها و صیفی ها را در آن پرورش می دهد .

غذاهای گوشتی را بسیار کم مصرف می کند اما به غذاهای دریایی و حبوبات بسیار علاقه مند است .

به تغذیه ، ورزش و خوابش بسیار اهمیت می دهد و سبک زندگی سالمی را دنبال می کند .

یک ساعت در روز را به نرمش کردن اختصاص داده وآن یک ساعت را برای بدنش بسیار ضروری می داند .

لیلا زارع هرگز عمل زیبایی بر روی صورت خود انجام نداده است .

او معتقد است هر آنچه که در زندگی دارد هدیه ای از طرف خداوند است و بهترین راه تشکر از خداوند را حفظ نعمت هایی که خدا داده است می داند .

لیلا زارع

افتخارات هنری لیلا زارع

لیلا زارع در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر عنوان بهترین بازیگر زن نقش مکمل به خاطر فیلم ما همه خوبیم را کسب کرد .

همچنین برای بازی در فیلم شیفت شب دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن جشنواره فجر را به خود اختصاص داد .

لیلا زارععکسهای لیلا زارع

مصاحبه با لیلا زارع در مورد بازیگریش

من چندین بار برای نقش‌های مختلفی انتخاب شدم و حتی قرارداد هم بستم ولی این اتفاق برایم نیفتاد که آنها را بازی کنم. قبل از اینکه به سمت بازیگری بیایم خیلی نسبت به آن علاقه‌مند نبودم ولی با همان اولین کاری که بازی کردم در حین بازی به بازیگری علاقه‌مند شدم و بعدها که با تجربه‌تر شدم و نسبت به آن علاقه‌مندتر. رشته اصلی‌ام هم مدیریت بازرگانی بود ولی در ایران دیزاین خواندم. نقاشی و عکاسی هم انجام می‌دهم و عکاسی را بیشتر دنبال می‌کنم. به نظرم در این دنیا همه‌چیز به هم ربط پیدا می‌کند و رشته تحصیلی من هم بی‌ربط به بازیگری نبود.

فیلم ها و سریال های لیلا زارع

از جمله فیلم هایی که لیلا زارع در آن ها به ایفای نقش پرداخت می توان سریال ممنوعه کمدی انسانی ، کارناوال مرگ ، سوپر استار ، پستچی سه بار در نمی زند ، ذوب شدن پادشاه ، ۱۱ ، سمفونی تولدی ، خانه دیگری ، غیر مجاز و … را نام برد .

سریال هایی که لیلا زارع در آنها بازی کرد سریال محکومین ، سریال سرزمین مادری و ارمغان تاریکی نام دارند .

حرفهای لیلا زارع در رابطه با فیلم شیفت شب

لیلا زارع در رابطه با نقش خود در فیلم سینمایی «شیفت شب» ساخته نیکی کریمی اظهار داشت: من در این فیلم در نقش زنی حضور دارم که دچار یک بحران در زندگی خانوادگی خود می شود که برای حل این مشکل تمام تلاش خود را می کند و با تمام وجود پای زندگی خود می ایستد

این بازیگر در رابطه با همکاری خود با نیکی کریمی عنوان کرد: من کارهای قبلی خانم کریمی را واقعا دوست داشتم و به سلیقه هنری من نزدیک بود. وی با بیان اینکه لحاظ کردن دغدغه های زنانه در «شیفت شب» یکی از جذابیت های این فیلم به شمار می آید،‌خاطر نشان کرد: این دغدغه ها برای من بسیار شیرین است به طوری که کار در این فیلم را برای من دلچسب کرد،‌خوشحالم که نتیجه کار نیز مقبول بود.

عکسهای لیلا زارع

لیلا زارع

لیلا زارع

لیلا زارع

حرفهای لیلا زارع در رابطه با فیلم ارمغان تاریکی و سرزمین کهن

لیلا زارع که به خاطر «ارمغان تاریکی» بهترین بازیگر نقش اول جشنواره جام جم شد . زارع در «سرزمین کهن» باز هم سریالی تاریخی را تجربه کرده است.

او در این باره می گوید: من در فاز دوم «سرزمین کهن» با آقای تبریزی همکاری داشتم و نقش کاراکتری را ایفا کرده ام که ترلان پروانه کودکی آن را بازی کرده است. این کاراکتر در فاز سوم سریال هم حضور دارد که البته کار فعلا متوقف است. آقای تبریزی کارگردان مسلطی هستند که به خاطر آرامشی که در کار دارند همکاری با ایشان بسیار لذتبخش می شود.

لیلا زارع

قبل از «ارمغان تاریکی» پیگیران سینما با نام و چهره شما آشنا بودند.

با این سریال بیش از پیش شناخته شدید. این سریال در تغییر نگاهتان به مدیوم تلویزیون تاثیری داشته؟ مشخصا کجای کارنامه حرفه ای تان قرار می گیرد؟ – تا قبل از سریال «ارمغان تاریکی» پیشنهادهای خوبی برای بازی در سریال داشتم اما با وجه شهرت که ماهیت بازیگری است چندان کنار نیامده بودم، در این باره تردید داشتم که البته فکر اشتباهی بود. ضمن اینکه روند کاری ام در سینما مسئله شهرت را به تاخیر می انداخت؛ نوع سلیقه ام در سینما به گونه ای است که در هر فیلمی بازی نکرده ام.

لیلا زارع

چیزی که همیشه برایم مهم بوده اینکه خود اثر فارغ از مدیومش (سینما، تلویزیون، تئاتر) دارای کیفیت باشد. در واقع آنچه حائز اهمیت است فیلمنامه، کارگردان، گروه تولید و کاراکتر است و من سعی می کنم این نگاه را در آینده هم داشته باشم. «ارمغان تاریکی» همه این ویژگی ها را داشت و دلم نیامد در آن حضور پیدا نکنم چرا که متنش خوب و کامل بود. چیزی که کمتر به آن پرداخت می شود عشق نابی است که بعد از تعهد به وجود می آید. کارهای زیادی درباره خیانت ساخته می شود اما این سریال خیلی زیبا عشق را نشان می داد. همان موقع حس می کردم «ارمغان تاریکی» کار خوبی خواهد شد و با تمام انرژی رفتم که کارم را خوب انجام دهم.

لیلا زارع در نقش گلنوش سرمدی سریال محکومین

لیلا زارع که پیشتر در سریال «ارمغان تاریکی» و «سرزمین کهن» به ایفای نقش پرداخته بود، در این سریال ایفاگر کاراکتر اصلی داستان است. او نقش مددکار اجتماعی را عهده‌دار است.

لیلا زارع

به دلیل اینکه این سریال ساختاری اپیزودی دارد، ۷۰ بازیگر اصلی و چهره و همچنین ۱۰۰ بازیگر دیگر نیز در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت و در هر قسمت ۶ بازیگر حضور دارند. حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی و … در اپیزودهای دیگر این سریال حضور خواهند داشت.

داستان این اثر پیرامون مجازات جایگزین است. این جرایم سعی دارد تا کاری کند که افرادی که به دلایل غیر عمد مرتکب جرمی شده‌اند، به زندان نیفتاده و آن دوران را در فضایی دیگر سپری کنند. هدف این سریال فرهنگ‌سازی در بخش مجازات جایگزین است.

در سریال محکومین در هر قسمت یک پرونده برای هر یک از محکومین تشکیل می‌شود و به جایتنبیه و زندان نگاه جدیدی فرهنگ سازی خواهد شد. این موضوع مت یکسال است که توسط قوه قضائیه تائید شده اما در جامعه کنونی هنوز جایگزین نشده است.

 

نظرات