درخواست فیلتر شدن بعضی کانالهای تلگرام

1

درخواست فیلتر شدن بعضی کانالهای تلگرام | فیلتر تلگرام

فیلتر تلگرام : در پی نا آرامی‌های اخیر در برخی شهرها و به ویژه امروز در تهران، یکی از کانال‌های تلگرامی با پوشش دادن اخبار و تصاویر از این تجمع‌ها و انتشار پیام‌های سیاسی تحریک‌کننده به نوعی مشغول دامن زدن به این تجمع‌ها و تشویق افراد به ادامه حضور در آنهاست. در همین راستا عصر امروز (۹ دی ماه) محمدجواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – با ارسال توئیتی خطاب به موسس شبکه مجازی تلگرام نوشت: “یک کانال تلگرامی در حال نفرت پراکنی است٬ مردم را تشویق می کند که از کوکتل مولوتوف استفاده کنند٬ مسلح شوند و جامعه را نا آرام کنند. حالا زمان آن است که چنین تشویقاتی توسط تلگرام متوقف شود.”

این‌که موسس شبکه تلگرام تا چه حد به درخواست جهرمی مبنی بر متوقف کردن فعالیت این کانال تلگرامی جامه عمل بپوشاند، هنوز مشخص نیست؛ هرچند که سوابق قبلی نشان داده که موسسان این شبکه پیام‌رسان چندان به درخواست سیاسی دولت‌ها توجه نشان نمی‌دهند.

البته با توجه به اینکه سیستم فنی شبکه‌های اجتماعی اندرویدی جدید مانند تلگرام و اینستاگرام به گونه‌ای رمزگذاری شده است که به دولت‌ها امکان فیلترینگ گزینشی را نمی‌دهد، بنابراین وزارت ارتباطات قادر به فیلتر کردن برخی کانال‌ها نیست.

 فیلتر تلگرام

🔴 پاسخ تلگرام به درخواست وزیر ارتباطات

رئیس تلگرام:
🔹هرگونه دعوت به خشونت در تلگرام ممنوع است.
🔹اگر تایید شود ما باید چنین کانال را مسدود کنیم،؛ فارغ از اندازه و جهتگیری سیاسی.

فیلتر تلگرام

1 دیدگاه در “درخواست فیلتر شدن بعضی کانالهای تلگرام

  1. مهدی گفت:

    حالا فیلتر کردید همه چی درست میشه مرغا بیشتر تخم میکنن کلا حل میشه مشکلات مملکت والا

نظرات