مشخصات فنی و قیمت تویوتا راو ۴ ۲۰۱۸

0

مشخصات فنی و قیمت تویوتا راو ۴ ۲۰۱۸

تویوتا راو ۴ ۲۰۱۸ ادونچر که در سپتامبر ۲۰۱۷ و در بازار امریکا عرضه می‌شود، در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۷ رسماً رونمایی شد. این شاسی بلند تویوتا تغییراتی را به خود دیده که دربردارنده‌ی به‌روزرسانی تریم ها و تجهیزات ایمنی اضافی است.

در این مطلب میتوانید مشخصات فنی و قیمت و عکسهای تویوتا راو ۴ ۲۰۱۸ را ملاحظه نمایید

تویوتا راو 4

شاسی‌بلند‌های به‌روز شده و جذاب، جزو مهم‌ترین دستاورد‌های نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۷ هستند. تاکنون شاهد معرفی مدل‌های قدرتمندی چون دوج دورانگو SRT و فولکس‌واگن اطلس در نمایشگاه بوده‌ایم. در کنار این شرکت‌ها، شرکت تویوتا نیز وارد این بازی شده و مدل راو۴ (RAV4) ادونچر (Adventure) را معرفی کرده است. این خودرو با ظاهری خشن‌ و زمخت‌تر و دیگر به‌روز‌رسانی‌ها، سطوح بالای لذت رانندگی را فراهم می‌آورد.این مدل در ۵ رنگ مشکی، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک، سفید و سفید صدفی عرضه می‌شود.

تویوتا راو 4

مشخصات ظاهری:

مدل تویوتا راو ۴ ۲۰۱۸ ادونچر دارای گلگیرهای برجسته، ارتفاع بالاتر و سیستم تعلیق هوشمند است.

تویوتا راو 4

ظاهر خشن این خودرو به گاردهایی با ارتفاع کم، چراغ‌های دودی و مه‌شکن‌هایی که آن را احاطه کرده‌اند، روف‌ریل مشکی و همچنین نشان و آرم ادونچر مزین شده است. رینگ‌های این خودرو ۱۸ اینچی آلومینیمی و تایرهای آن ۲۳۵/۵۵R18 است. در داخل خودرو، شاهد خروجی ۱۲۰V/100W، زیرپایی‌های مناسب برای تمام فصول با برند ادونچر، محافظ آب‌بند درها، دسته‌دنده‌ی چرمی و تریم داخلی بی‌نظیر هستیم.

 

در مورد توان فنی و موتوری تویوتا راو ۴ ۲۰۱۸ نیز باید گفت که پیشرانه‌های این شاسی بلند محبوب بدون تغییر باقی مانده و همچنان شامل یک نمونه ۲ لیتری بنزینی با قدرت ۱۰۷ کیلووات و گشتاور ۱۸۷ نیوتن متر، نمونه ۲٫۵ لیتری بنزینی با قدرت ۱۳۲ کیلووات و گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر و نمونه ۲٫۲ لیتری توربو دیزل با قدرت ۱۱۰ کیلووات و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر می‌شود.

تویوتا راو 4

مشخصات فنی تویوتا راو ۴ ۲۰۱۸

تویوتا راو ۴ ۲۰۱۸ از موتور ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر با توانایی تولید ۱۷۶ اسب بخار قدرت بهره می برد.

پکیج ایمنی تویوتا که بدون هزینه‌ی اضافی روی راو ۴ مدل ۲۰۱۸ نصب شده دارای سیستم‌های پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، کروز کنترل راداری دینامیک و نور بالای خودکار است.

تویوتا راو 4

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ترمز اضطراری خودکار و ناوبری ماهواره‌ای به صورت استاندارد در مدل جدید راو ۴ ارائه می‌شوند. در مدل پایه GX این خودرو تغییرات عمده‌ای اعمال شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تکنولوژی AEB، هشدار تغییر مسیر، کروز کنترل تطبیقی و نور بالای اتوماتیک اشاره کرد.

تویوتا راو 4

به علاوه نسخه‌های بنزینی راو ۴ مدل ۲۰۱۸ تریم سطح بالای پلاتینیوم را نیز عرضه می‌کنند که وجه تمایز این مدل‌ها بدنه‌ی کامل رنگی و نشان‌های منحصربه‌فرد است. از امکانات خاص این مدل می‌توان به سیستم صوتی ممتاز Entune به همراه سیستم ناوبری و برنامه‌های یکپارچه و دوربین چشم پرنده با اسکن اشاره کرد.

تویوتا راو 4

این لیست همچنین دربردارنده‌ی صندلی‌های جلوی گرم شونده با تنظیم برقی ۸ جهته برای صندلی راننده، تریم SofTex، ورود و استارت بدون کلید، درب پشتی برقی ریموتی، نورپردازی محیطی، غربیلک فرمان گرم شونده، کف‌پوش‌های نرم و پروژکتورهای درب پلاتینیوم می‌باشد.

 

تویوتا راو 4

از جمله ویژگی‌های استاندارد در تویوتا راو ۴ جدید باید به رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، تریم چرمی، سیستم صوتی JBL با ۱۱ بلندگو، مونروف برقی و درب صندوق عقب برقی اشاره کرد.

تویوتا راو 4

سایر به‌روزرسانی‌های مدل پایه تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ شامل ناوبری ماهواره‌ای با اپ Link تویوتا، رادیوی دیجیتال، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، چراغ‌های مه شکن، سنسورهای پارک جلو و عقب و نمایشگر چند رسانه‌ای ۴٫۲ اینچی بهبود یافته می‌شود.

تویوتا راو 4

قیمت تویوتا راو ۴ ۲۰۱۸

حداقل بهای آن به همراه ۹۹۵ دلار هزینه تحویل برابر با ۲۸۶۹۵ دلار خواهد بود.

برای تصاحب مدل چهار چرخ محرک و پیش از انتخاب هرگونه آپشنی باید ۲۹۳۹۵ دلار بپردازید. این خودرو از نظر قیمتی بین تریم های XLE و SE قرار می‌گیرد.

قیمت خودروی تویوتا راو ۴ ۲۰۱۸ در ایران ۲۵۵ میلیون تومان بوده و بصورت اقساطی نیز عرضه میشود.

    تویوتا راو 4

نظرات