بهترین بازیهای اندرویدی سال ۲۰۱۸

0

بهترین بازیهای اندرویدی ۲۰۱۸

سال ۲۰۱۸ میلادی تا چندی دیگر شروع میشود.بازیهای اندرویدی زیادی برای سیستم‌عامل اندروید روانه بازار میشود و شما نیز مطمئنا به‌عنوان کاربر  این سیستم‌عامل، برخی از این بازی‌ها را امتحان می کنید. در این مطلب قصد داریم ۱۵ بازی برتر سال ۲۰۱۸ برای سیستم‌عامل اندروید را به شما معرفی کنیم که عبارتند از:

Alto’s Adventure

بازی اسنوبورد در سرعت‌بالا یکی از بازیهای اندرویدی هرگز تا به این حد که در بازی Alto’s Adventure نشان داده شده، آرامش‌بخش و راحت نبوده است. در این بازی، شما به‌راحتی و فقط با یک لمس می‌توانید کاراکتر بازی را در مسیر پرپیچ‌وخم هدایت کرده و او را به مقصد برسانید. Alto’s Adventure یک بازی هیجان‌انگیز است که هر کاربر سیستم‌عامل اندروید باید آن را روی دستگاه خود داشته باشد. اولین نسخه این بازی در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد و شرکت Snowman به‌عنوان توسعه‌دهنده این بازی اعلام کرده است که عرضه نسخه بعدی آن را به تاخیر انداخته است تا مطمئن شود نسخه دوم Alto’s Adventure خوب از آب درمی‌آید.

بازیهای اندرویدی

Rules of Survival

اگر از طرفداران سری‌ بازیهای اندرویدی بتل رویال هستید، Rules of Survival بازی است که حتما باید روی دستگاه خود نصب کنید. در Rules of Survival باید در منطقه‌ای ناشناخته فرود بیایید، ساختمان‌ها را غارت کنید و برای زنده ماندن تمام تلاش خود را بکار بگیرید. در این بازی امکان افزایش تعداد بازیکنان تا رقم ۱۲۰ نیز فراهم شده است. Rules of Survival را می‌توانید به‌صورت انفرادی و یا به همراه تیمی‌هایی متشکل از بیش از ۴ نفر انجام دهید.

بازیهای اندرویدی

Monument Valley

این بازی که از Escher الهام گرفته شده است می‌تواند تجربه‌ای جدید از یک بازی را به شما ارائه دهد. در این بازی شما باید پرنسس ایدا را در یک ماموریت اسرارآمیز در منطقه‌ای به نام Monument Valley هدایت کنید. این منطقه توسط پرندگان سیاه جنگجو نیز محافظت شده است. آن چیزی که این بازی را جذاب می‌کند، احتیاط فراوانی است که بازیکن باید به خرج دهد. از موزیک متن این بازی گرفته تا سیستم کنترلی آن، Monument Valley یک بازی جدید است که شما را وادار می‌کند روش فکر کردن خود را در مورد فضا و هندسه تعییر دهید.

بازیهای اندرویدی

Heart Star

این بازی در سال ۲۰۱۴ توسط Jussi Simpanen ساخته شده است. در Heart Star، شما بجای یک کاراکتر، باید دو کاراکتر را به‌صورت هم‌زمان کنترل کنید. این کنترل کردن هم‌زمان باید به‌گونه‌ای باشد که هردو کاراکتر بتوانند به خروجی مربوطه برسند. این بازی یکی دیگر از بازیهای اندرویدی قطعا خلاقیت و ذهن شما را به چالش می‌کشد، اما نبود مجازات در بازی Heart Star بعد از هر باخت، آن را لذت‌بخش‌تر کرده است.

بازیهای اندرویدی

Space Marshals

اگر طرفدار بازی‌های سبک شوتر و یا تیراندازی هستید و بازی‌های سبک وسترن را نیز دوست دارید، Space Marshals می‌تواند بهترین گزینه‌ای باشد که بخواهید از گوگل پلی دانلود کنید. Space Marshals یک بازی تیراندازی تاکتیکی از بالا به پایین است و شما باید در آن، مانند هر بازی شوتر دیگر، به جنگ دشمنان بروید.

بازیهای اندرویدی

Superbrothers: Sword and Sworcery

این بازی اولین‌بار در ۲۴ مارس سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد، اما هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های موبایل برای دو پلتفرم اندروید و ios به شمار می‌آید. Superbrothers: Sword and Sworcery یک بازی عجیب و ماجراجویی است و می‌تواند تجربه‌ای جدید را به شما عرضه کند. سبک هنری، موسیقی متن و گیم پلی این بازی در نوع خود منحصربه‌فرد هستند. Superbrothers: Sword and Sworcery تاکنون الهام‌بخش بسیاری از بازی‌های موبایلی بوده است، اما هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانسته‌اند تجربه‌ای مشابه با این بازی را ارائه دهند.

بازیهای اندرویدی

Riptide GP: Renegade

اگر طرفدار سبک بازی‌های رقابتی باشید، Riptide GP: Renegade را باید حتما روی دستگاه خود نصب کنید. این بازی از آن دست بازیهای  اندرویدی است که شاید در ابتدا فکر کنید به علت گرافیک بالا، بازی کردن آن روی موبایل غیرممکن است. Riptide GP: Renegade بازی‌های اواخر دهه ۹۰ سگا را برایتان به‌خوبی تداعی می‌کند. Riptide GP: Renegade یک بازی جت اسکی رقابتی است و شما در آن باید یک قهرمان سابق را به جایگاه قبلی خود بازگردانید. این بازی روی موتور بازی‌سازی اختصاصی توسعه‌دهنده طراحی‌شده و بازی کردن آن مانند یک رویا است. همچنین اگر می‌خواهید قدرت موبایل خود را در زمینه اجرای بازی‌ها محک بزنید، Riptide GP: Renegade را حتما نصب کنید.

بازیهای اندرویدی

Mushroom 11

بازی Mushroom 11 یک بازی خلاقانه است و شما باید در آن با هرس کردن مداوم و تغییر شکل قارچ‌ها، آن‌ها را به اشکال جدید درآورید. Mushroom 11 از آن چیزی که به نظر می‌رسد، چالش‌برانگیزتر است و به یک ذهن خلاق نیاز دارد.

بازیهای اندرویدی

Battleheart

به‌شخصه‌ از بازی کردن Battleheart لذت بردم و به خاطر ساعاتی که به خاطر این بازی تلف شد، تاسف نمی‌خورم. با یک موتور مبارزه ساده، سبک هنری کارتونی بامزه و یک موزیک گوش‌نواز، Battleheart را باید یک بازی بسیار زیبا و جذاب دانست که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این بازی کاملا رایگان است.

بازیهای اندرویدی

[box]

همچنین بخوانید : بهترین و محبوبترین مرورگرهای اندروید ۲۰۱۸

[/box]

Out There

Out There یک بازی با موضوع بقا و استراتژی است و در آن باید همان‌طور که در فضا سیر می‌کنید، منابع خود را نیز به‌دقت مدیریت کنید. Out There درواقع داستان یک فضانورد را روایت می‌کند که بعد از بیدار شدن از خواب متوجه می‌شود که دیگر در مدار خود قرار ندارد و درواقع او حتی در منظومه شمسی نیست. این فضانورد به‌هیچ‌عنوان نمی‌داند کجاست و برای پیدا کردن مسیر خانه فقط به تکنولوژی‌های غیرقابل‌اعتماد بیگانگان وابسته است. در Out There، بازیکن باید در موقعیت‌های خطرناک مانور دهد و منابع خود را نیز به‌دقت مدیریت کند. زیرا زمانی که فضانورد بمیرد، این بازی نیز تمام می‌شود.

بازیهای اندرویدی

Apollo Justice Ace Attorney

در این بازی شما باید به دنبال عدالت بروید و مدارک لازم را از صحنه‌های جرم جمع‌آوری کنید، از شاهدان سوال بپرسید و آن‌ها را محاکمه کنید. اگر به شغل وکالت علاقه دارید، Apollo Justice Ace Attorney را حتما امتحان کنید.

بازیهای اندرویدی

بهترین بازیهای اندروید ۲۰۱۸

Ingress Android

قبل از اینکه بازی پوکمن گو به بازار عرضه شود، Ingress به‌عنوان بهترین بازی واقعیت افزوده شناخته می‌شد. در این بازی شما باید به تیم‌هایی ملحق شوید و با کاربران اطرافتان بازی کنید. اگر سبک بازی پوکمن گو را دوست داشته‌اید و قصد دارید تجربه‌ای جدید در این زمینه کسب کنید، Ingress بهترین انتخاب است.

بازیهای اندرویدی

Reigns

در بازی Reigns شما در نقش یک پادشاه قرون وسطایی، باید بدون از بین بردن سلسله خانواده خود، حکمرانی کنید. Reigns به‌نوعی هوش شما را به چالش می‌کشد. در آن باید سعی کنید که کارها را گونه‌ای سامان دهید که پادشاهی‌تان حفظ شود و تعادل نیز در همه نقاط برقرار گردد.

بازیهای اندرویدی

The Room series

اگر بازی‌های سبک پازلی را دوست دارید، The Room series را حتما روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. در حال حاضر، سومین نسخه این بازی نیز به بازار عرضه شده است و می‌توانم با جرئت به شما بگویم که از بازی کردن The Room series پشیمان نخواهید شد. فرمت بازی در این سه سری تاکنون تغییری نکرده است و در آن باید برای رفتن به مرحله بعدی، پازل‌هایی را حل کنید تا بتوانید پازل‌های بیشتری بگیرید. هر سه نسخه بازی The Room series چالش‌برانگیز هستند و قطعا شما را ناراضی نخواهند کرد. طراحی گیم پلی و گرافیک این بازی نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

بازیهای اندرویدی

 

Rymdkapsel             

فکر نمی‌کنم تا به امروز یک بازی استراتژیک real-time مانند Rymdkapsel را دیده باشید. این بازی شاید در ظاهر در مورد ساخت‌وساز باشد، اما در بین همین ساخت‌وسازها، نبردهایی نیز رخ می‌دهد و شما باید بر دشمنان و مهاجمان پیروز شوید. هر جنبه از این بازه به صورتی مینیمالیستی طراحی شده است.در Rymdkapsel باید با استفاده از کاشی‌های تترامینی بناهای خود را بسازید و آن‌ها را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که از منابع حداکثر استفاده را برده‌اید.

بازیهای اندرویدی

جذابترین بازیهای اندرویدی

 

منبع : برترین ها

نظرات