ماجرای هک دایرکت های اینستاگرام مهدی قائدی بازیکن استقلال

0

ماجرای هک دایرکت های اینستاگرام مهدی قائدی بازیکن استقلال

دیروز در شبکه‌های اجتماعی خبر رسید که اینستاگرام مهدی قائدی ، بازیکن جوان استقلال هک شده و بخشی از پیام‌های شخصی‌اش هم منتشر شد. بازیکنان فوتبال مثل اکثر چهره‌های مشهور در شبکه‌های اجتماعی صفحات شخصی دارند و نسبتا فعالند‌ ولی ایمنی و احتیاط لازم را ندارند و گاهی می‌بینیم که در دام هکرها گرفتار می‌شوند. بازیکنان جوانی مثل قائدی باید خیلی مراقب تصویرشان باشند و چنین خطراتی را در نظر بگیرند. باشگاه هم وظیفه دارد آموزش‌هایی برای بازیکنانش در نظر بگیرد تا گرفتار مشکلات عصر تکنولوژی نشوند. از طرف دیگر مردم هم باید از انتشار اطلاعاتی که مربوط به زندگی شخصی دیگران است خودداری کنند و به حریم افراد احترام بگذارند.

اینستاگرام مهدی قائدی

امیدواریم این ماجرا برای قائدی که نخستین فصل حضورش در استقلال را می‌گذراند و به تازگی توانسته به ترکیب اصلی هم برسد دردسرساز نشود و او بتواند مراحل پیشرفتش را طی کند.

اصل ماجرا دایرکت های حاشیه سازی است که میان مهدی قائدی و یکی دیگر از ستاره های جوان استقلال رد و بدل شده و موجی در فضای مجازی به راه انداخته که اگر درست مدیریت نشود می تواند برای این دو ستاره دردسر ساز شود. نکته قابل ذکر این که مردم و هواداران فوتبال به طور خاص وظیفه دارند با آرامش بیشتر از به خطر افتادن آینده افراد با استعدادی نظیر قائدی جلوگیری کنند.

پس از این مهدی قائدی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به این اتافاق واکنش نشان داد.

اینستاگرام مهدی قائدی

لازم به ذکر است که دیروز کلیپی از فردی در فضای مجازی پخش شد که در آن ادعا میکرد که پیج اینستاگرام مهدی قائدی توسط وی هک شده است و در این کلیپ وی ادعا کرده که این بازیکن با خانم های زیادی در دایرکت در ارتباط بوده است و همچنین برخی گفتگوهای بین این بازیکن و دیگر بازیکنان استقلال نیز پخش شده است.

نظرات